تغییر مدیریتی در دولت دوازدهم در راه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمود زمانی قمی ستاندار استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان انتخابات گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود انتخابات به بهترین شکل اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

زمانی قمی اظهار کرد: از همه احزاب و تشکل ها و ستادهای انتخاباتی که شور انتخابات را ایجاد کردند و زمینه حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کردند قدردانی می کنیم.

,

استاندار مرکزی به برخی از برنامه های دولت دوازدهم هم اشاره ای کرد و گفت: دولت با برنامه ها و تصمیمات و مدیران متفاوتی کار را دنبال خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه مدیران باید خدمات دولت را بازگو کنند بیان کرد: مردم باید با خدماتی که دولت ارائه می کند بیشتر آشنا شوند.

,

استاندار مرکزی اضافه کرد: باید برخی از مدیران جای خودشان را به افرادی بدهند که عملکرد دولت را به مردم ارائه می دهند.

,

زمانی قمی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم برنانه های متفاوتی را پیش بینی کرده است افزود: دولت دوازدهم پاسخگو تر خواهد بود و مطالبات مردم را جدی تر دنبال خواهد کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز روحانی، رییس جمهور همه مردم ایران است بیان کرد:  اکنون همه باید به دولت جهت دستیابی به اهداف نظام  کمک کنند.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم به دنبال عزت و اعتلای انقلاب اسلامی است بیان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی سلایق شاهد موفقیت های دولت دوازدهم باشیم.

,

زمانی قمی با تاکید بر اینکه دولت در زمینه اقتصادی توجه ویژه ای را به سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد خاطرنشان کرد: باید برای تحول اقتصادی سیاست های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی اجرایی شود.

,


انتهای پیام/

,
]
استاندار مرکزی با انتقاد از اینکه برخی از مدیران به خوبی عملکرد دولت را در دوران انتخابات بیان نکرده اند گفت: این مدیران در دولت دوازدهم جای خودشان را به مدیرانی خواهند داد که برنامه های دولت را اعلام می کنند.