دشمن به دنبال نابودی حکومت دینی در ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر به عنوان حماسه ای جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی است که می توان از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

وی حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را برگ زرینی از ایثار و پایمردی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نماد و مصداق عینی و بارز قدرت الهی و اعتقاد دینی رزمندگان برای شکست دشمنان بود که به ثمر نشست و در این روز شجاعت ملت مقاوم ایران اسلامی به تمام کشورهای دنیا نشان داده شد.

,

امام جمعه پارس آباد در ادامه با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا ارزش های اسلامی، انسانی و حکومتی دینی در ایران نابود شود، گفت: باید همواره بصیرت خود را حفظ کرده تا دشمنان جرات نفوذ پیدا نکنند.

,

رشادی با بیان اینکه مردم جهان آرزوی حکومتی مثل ایران را دارند، تصریح کرد: دشمن همواره به این مساله غبطه خورده و از همه مسیر برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران از به چالش کشیدن ولایت فقیه، کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه گرفته تا منحرف کردن جوانان انقلابی و حزب الهی تلاش می کند تا حکومت دینی از بین برود، چرا که منافع آنها در این کار تمام می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا نظام اسلامی بماند و باید قدر نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران را که حاصل خون شهدا بوده را بدانیم و برای تداوم آن دعا کنیم.

,

خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 پس از ماه ها اشغال توسط دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی، در عملیات بیت المقدس و با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام به آغوش میهن بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه هدف دشمنان نابودی ارزش ها و حکومت دینی در ایران است، گفت: باید همواره بصیرت خود را حفظ کرده تا دشمنان جرات نفوذ پیدا نکنند.