60 نیروی کار متخصص از استان سمنان به عراق اعزام می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در گفتگو با مرآت درخصوص اعزام نیروهای متخصص استان جهت بازسازی عتبات عالیات گفت: در راستای مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات طی سالجاری 100 نیروی متخصص به کشور عراق اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

حلوایی از اعزام کاروان 60 نفره نیروهای متبرع و متخصص به عتبات خبر داد و افزود: این کاروان متشکل از نیروی ماهر و تخصصی گچ کار، سنگ کار، بنا، جوشکار و کاشی کار است که از ماهرترین افراد در ساخت و ساز از مناطق مختلف استان سمنان هستند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان درخصوص مراسم اعزام وبدرقه  کاروان نیروی متخصص و متبرع استان به کشور عراق اظهار کرد: اعزام متخصصان به عتبات و عالیات روز شنبه 6 خردادماه سالجاری ساعت 10 صبح از مقابل ستاد مرکزی استان واقع در بلوار امیر کبیر سمنان صورت می گیرد.

,

وی با بیان اینکه متقاضیان خدمت در جوار حرم مطهر اهل بیت(ع) در کشور عراق می توانند برای اطلاع از کاروان های اعزامی استان و نیازهای تخصصی این ستاد به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستانها مراجعه کنند، گفت: شهروندان سمنانی می توانند در جهت مشارکت در طرح های بازسازی عتبات عالیات، کمک های نقدی خود را به حساب 6555555 نزد بانک انصار و یا به شماره کارت صادارات  6037691597319201 واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از اعزام کاروان 60 نفره نیروهای متبرع و متخصص به عتبات خبر داد و گفت: کاروان تخصصی بازسازی عتبات عالیات از استان سمنان به منظور بازسازی و مرمت و توسه اعتاب مقدسه به کشور عراق اعزام می شوند.