سوم خرداد نماد مقاومت و عمل جهادی در برابر توطئه دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام حسن مهدوی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر نماد توجه به خدا، توسل به اهلیت، نقش امدادهای الهی و معنویت برای بدست آوردن پیروزی و حل مشکلات کشور است، همواره امروزه مهمترین وظیفه ما توجه به آرمانهای انقلاب و شهداء و حضرت امام(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی بزرگداشت ایام الله های انقلاب اسلامی را از جمله سوم خرداد که مصادف با آزادسازی شهر خون و قیام خرمشهر شد فرصتی برای رمز گشایی از عوامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت،ن آزادگی،پیروزی معنویت بر مادیات، توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع)، پیروی از ولایت و از خود گذشتگی و ایستادگی برای حفظ وطن و انقلاب است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گفت: این دستاورد های عظیم در این برهه از زمان باید پررنگ تر شود و برای ملت ایران به عنوان رمزهای واقعی پیروزی برای آزاد کردن خرمشهرهای پیشرو بازگو شده و مردم هم به آنان توجه کافی و لازم را بنمایند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز دشمنان خارجی و داخلی درصدد انحراف مردم و جوانان از مسیر انقلاب و امام،شهداء و ولایت هستند گفت: ایام الله های انقلاب اسلامی به عنوان چراغ راه می تواند ما و ملت ما را بر سر عهد خود با امام،شهداء و رهبری امام خامنه ای (حفظ الله) حفظ کند و جلوی رمزهای غلط،غیرواقعی و تقلبی برای ارائه مردم را توسط دشمن خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب باتاکید بر لزوم بهره گیری از رمز پیروزی دفاع مقدس در برابر مشکلات کشور گفت : سوم خرداد نماد کارآمدی مقاومت وعمل جهادی رزمندگان دربرابر توطئه های بی شمار دشمنان نظام و انقلاب است.