تجمع کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر در جلوی فرمانداری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر برای دومین روز متوالی در جلوی فرمانداری آزادشهر تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما برای طلب حق و حقوقمان اینجا جمع شده ایم. گاز کارخانه قطع شده است. بیمه ما را خیلی وقت است نریخته اند، عیدی و پاداش ما را نداده اند، حقوق ما را بین ۱۳ تا ۱۵ ماه نداده اند، حق اولاد و ... را نمی دهند.

,

این کارگر معترض ادامه داد: امروز روز دومی است که برای اعتراض به جلوی فرمانداری آمده ایم. کار فرما از ما برگه سفید امضاء گرفته است و با اعتراض اندکی اخراجمان می کند. چند بار هم به اداره کار برای اعتراض رفته ایم ، اما جوابی نگرفته ایم.

,

در بررسی موضوع به اداره کار رفتیم و آقای علیرضا منصوری کارشناس اداره کار اظهار کرد: به آنها گفته ایم که شکایت خود را بصورت کتبی برای ما بیاورند بطور حتم پیگیری خواهد شد.

,

همچنین با تماس با سید جواد موسوی روابط عمومی اداره گاز استان وی در پاسخ به دلیل قطع گاز کارخانه اعلام کرد: بارها به این کارخانه برای پرداخت حق گاز فرصت داده ایم. اما از پرداخت آن خود داری می کنند و همیشه با این بهانه که اگر گاز قطع شود کارگران بیکار می شوند از پرداخت پول گاز بهاء فرار می کند.

,

موسوی ادامه داد: این کارخانه بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و ما باید این پول را که بیت المال است استرداد کنیم. برای فشار به صاحب کارخانه برای پرداخت گاز بهاء ، گاز آنجا را قطع کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر برای دومین روز متوالی در جلوی فرمانداری آزادشهر تجمع کردند.