شبکه آفتاب ۲۴ ساعته می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا قربانی جم مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: شبکه استانی آفتاب هم اکنون با ۱۵۵ ساعت برنامه فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

قربانی جم با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های شبکه آفتاب ۲۰ ساعته خواهد شد اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های شبکه آفتاب از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۶ صبح روز بعد خواهد بود.

,

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بعد از ماه مبارک رمضان شبکه استانی آفتاب ۲۴ ساعته خواهد شد.

,

قربانی جم با بیان اینکه ۲۴ ساعته شدن شبکه آفتاب نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است بیان کرد: امیدواریم با همکاری مادی و معنوی که از سوی بخش های مختلف صورت می گیرد در ۲۴ ساعته کردن شبکه آفتاب موفق باشیم.

,

 مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی گفت: ۲۴ ساعته شدن شبکه آفتاب فرصت بیشتری برای مدیران در ارائه عملکرد و پاسخگویی به مردم فراهم می کند که امیدواریم از این ظریفت استفاده شود.

,

وی با اشاره به مشکلات در خصوص پخش زنده برنامه‌ها گفت: برای این مهم سال ها است که پیگیری‌های بسیار جهت تهیه دستگاه اس‌ان‌جی انجام داده ایم.

,

قربانی جم اظهار کرد: اخیرا در تفاهم نامه ای که با معاونت عمرانی استانداری مرکزی داشته ایم مقرر شده است که نیمی از اعتبار تامین دستگاه اس ان جی را سازمان و نیمی دیگر را استانداری مرکزی تامین کند.

,

مدیرکل صداوسیما استان مرکزی بیان کرد: اگر اعتبار لازم برای تامین آن در اختیار قرار گیرد شاهد اتفاقات مثبتی در زمینه پخش زنده رویدادهای استان  خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل صداوسیما استان مرکزی از ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی آفتاب در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.