نمایش از خلیج فارس تا جماران به همایش «تئاتر مردمی خرداد» راه یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛گفت: نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری  هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار , فرهنگ کده,  ؛گفت: نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری  هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.,

 

,

رییس حوزه هنری هرمزگان اظهار کرد: هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری "تئاتر مردمی خرداد" پس از بررسی و ارزشیابی آثار رسیده به دبیرخانه ، 20 نمایش را حایز شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد.

,

 

,

, ,

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمین همایش سراسری "تئاتر مردمی خرداد" به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود ؛تصریح کرد: آثار گروه‌های استانی از 13 تا 16 خردادماه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به اجرا خواهند پرداخت که از حوزه هنری استان هرمزگان نیز نمایش " از خلیج فارس تا جماران " به کارگردانی حبیب الله ناصری در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت.

,

 

,

پیش دار تصریح کرد: مراسم اختتامیه‌ همایش تئاتر مردمی خرداد در روز 17خردادماه با تقدیر از گروه‌های شرکت کننده ، در حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.

,

 

,

رییس حوزه هنری هرمزگان بیان کرد: چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)برگزار می شود.

,

 

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» پرداختن به قیام 15 خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از 13 تا 16 خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی و به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تهران و 12 استان برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.