اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ سرهنگ  هاشم‌پور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در جمع نیروهای مسلح و بسیج شهرستان اهر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس برای پس گرفتن خاک میهن از دست دشمن می بایست خون بدهیم تا خاکمان را آزاد کنیم، گفت: فتح خرمشهر به لطف پروردگار شروع پیروزی های پی در پی برای ایران در دوران دفاع مقدس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی افزود: با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.

,

وی با تاکید با اشاره به اینکه عامل اصلی پیروزی های پی در پی توکل امام راحل و رزمندگان به خداوند متعال بود، اظهار داشت: توکل به پروردگار و وحدت و انسجام ملی جنگ تحمیلی را نتیجه بخش کرد و با وحدت یکپارچه نیروهای مسلح و مردمی توانستیم دشمن را زمین گیر کنیم.

,

, ,

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اذعان داشت: اکنون متاسفانه برخی ها می گویند ما نمی توانیم، به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ترویج ما می توانیم تلاش می کنند و می فرمایند ما می توانیم و خرمشهرها در پیش است، در آینده خرمشهرهای دیگری را در پیش داریم که اگر توکل بر خدا و وحدت کلمه و عملی داشته باشیم ملت ایران تمامی سنگرهای جهان را فتح خواهند کرد.

,

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بابیان اینکه دشمنان اکنون به توان نظامی و موشکی ایران اغراق کرده و هراس دارند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب از قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و خود به قدرت کشورمان اغراق کرده اند، برخی ها با وجود اعتراف دشمن به ملت ایران آدرس غلط ندهند و ملت ایران را از آمریکایی ها نترسانند اگر ما توان نظامی را افزایش ندهیم شاید آمریکایی ها با ما وارد جنگ شوند.

,

وی بیان داشت: اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود و قطعاً به خاک میهن اسلامی ایران تعرض خواهند کرد، دنیای کنونی همانند جنگل است و اگر کسی قدرت داشته باشد زنده خواهند ماند و اگر قدرت نداشته باشد طعمه خواهد شد.

,

گفتنی است؛ در پایان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگان شهرستان اهر توسط مسئولین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر تجلیل شدند.

,

انتهای پیام /

]
با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.