برخورد قاطع دستگاه قضا با روزه‌خوران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه خدا و نزول قرآن است و باید با همکاری همه مردم و مسئولان شهر را رمضانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت‌های بزرگی را به انسان ارزانی داشته که باید از وجود آنان غفلت نکرد، افزود: ماه رمضان فرصتی خوب برای شکر نعمت و خودسازی است و باید با عمل صالح نشانه سعادت را در خود یافت.

, وی با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت‌های بزرگی را به انسان ارزانی داشته که باید از وجود آنان غفلت نکرد، افزود: ماه رمضان فرصتی خوب برای شکر نعمت و خودسازی است و باید با عمل صالح نشانه سعادت را در خود یافت.,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به مسئولیت افراد در ماه مبارک رمضان، گفت: گشت‌های نیروی انتظامی باید برای برخورد با افراد روزه‌خوار فعال شوند و دستگاه قضا هم با دلسوزی و قاطعیت بیشتری نسبت به این افراد برخورد داشته باشد.

,

درایت، اعتقاد و نجابت کاندیدایی که رأی نیاورد و صدمه ای به نظام وارد نکرد، قابل تقدیر است

, درایت، اعتقاد و نجابت کاندیدایی که رأی نیاورد و صدمه ای به نظام وارد نکرد، قابل تقدیر است,

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات امسال اشاره‌ای داشت و با قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات، گفت: در انتخابات یکی برنده و دیگری از آن بازمی ماند؛ اما خدارا شاکریم عزیزانی که احیانا" در این انتخابات رأی نیاوردند با درایت و اعتقادی داشتند، صدمه ای به نظام وارد نکرده و درمقابل نظام نایستادند، قانون را قبول داشته و تابع حیثیت نظام بودند و این جای تقدیر و تشکر دارد؛

,

حسینی‌مجد ادامه داد: ما در سابقه نظام داریم که برخی که در انتخابات سال 88 پیروز نشدند، با فتنه گری موجب اشوب شده و خسارتهایی متحمل که قابل جبران نیست؛ و البته امروز شاهدیم که کاندیدایی که رأی نیاورد، با صبوری، نجابت و ارامش، پشتیبانی نظام بودند .

,

وی به برگزاری دعای ندبه با حضور یکی از شخصیتهای مهم کشوری در روز جمعه در مسجد جامع خبر داد و گفت: پرداختن به ادعیه و اذکار در بین افراد یک معروف است که نیاز است که همه مردم و مسئولان به آن بپردازند.

,

امام جمعه اسدآباد بر نظارت بر اغذیه فروشی‌ها، رستوران های بین راهی در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: با نصب بنرهایی در سطح شهر خبر آمدن ماه رمضان را به مردم بدهید.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از مسئولان خواست با نصب بنرهایی با مضمون تبریک این ماه، آن را رمضانی کنند.