نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان امروز در جلسه ساماندهی و پذیرایی ماه رمضان، در این اداره گفت: اردستان  در جوار جاده ترانزیت قرار دارد و ضروری است رستورانهایی که در این محور هستند با رعایت شئونات اسلامی به مسافران خدمات بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

محمدرضا باقری با بیان اینکه رستوران هایی که داخل شهر هستند نمی توانند خدمات ارائه دهند، تصریح کرد: دو رستوران  که با شرکت ها و کارخانه ها قرارداد دارند می توانند به صورت غذای بیرون بر در این زمینه اقدام کنند.

,

وی تاکید کرد: تیم هایی با حضور اداره صنعت و معدن، میراث فرهنگی و اماکن به منظور سرکشی از رستورانهای فعال در سطح شهرستان تشکیل خواهد شد.

,

باقری همچنین اظهار کرد: شهرهای زواره و مهاباد با درخواست های کتبی از طریق بخشداری و شهرداری نسبت به مجوزهای لازم برای فعالیت اقدام کرده و لیست آن را در اختیار اماکن و صنعت و معدن قرار دهند.

,

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان اردستان با بیان اینکه  فصل گردشگری در شهرستان شروع شده است، تصریح کرد: رستوران جهانگردی اردستان با توجه به داشتن مکان اسکان نسبت به مسافران و گردشگران می تواند خدمات ارائه کند.

,

وی همچنین از فعال بودن گشت اداره تعزیرات به منظور نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان همچون گوشت سفید، گوشت قرمز، برنج، زولبیا و بامیه خبر داد و گفت: قیمت زولبیا و بامیه بعد از برگزاری جلسه در روز شنبه اعلام خواهد شد.

,

باقری همچنین گفت: کلیه ساندویج فروشی ها، مغازه بستنی و آب میوه فروشی ها با توجه به بافت مذهبی شهرهای اردستان، زواره و مهاباد نمی توانند در روزهای ماه رمضان فعالیت کنند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان از ذخیره و پشتیبانی به منظور ماه رمضان گفت: 17 تن برنج، 13 تن شکر،مرغ و گوشت منجمد قرمز بدون محدودیت اختصاص داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
باقری از فعال بودن گشت اداره تعزیرات به منظور نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان خبر داد.