فرماندار ورامین با قید وثیقه آزاد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما  ؛ اخبار رسیده حاکی از آن است که محمدرضا یوسفی ، فرماندار شهرستان ورامین به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت در استان تهران فراخوانده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,
یک منبع آگاه در این ارتباط به خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت:  فرماندار شهرستان ورامین پس از حضور در این دادسرا و بعد از رسیدگی به پرونده وی، محکوم شده و با قید وثیقه توانست آزادی خود را به صورت موقت دریافت کند.
, ورامین ما,
 
,
این منبع آگاه همچنین اعلام کرد: یکی دیگر از مسئولانی که امروز بعد از حضور در دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت با قید وثیقه توانست آزاد شود، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.
,
 
,
گفتنی است، یوسفی فرماندار شهرستان ورامین که در روزهای ابتدایی فعالیت خود اعلام کرده بود که شیشلیک می‌خورد و با خوردن نان و پنیر نمی‌تواند توان کار کردن داشته باشد و همچنین سوار بر خودروی خوب می‌شود و از گفتن آن نیز ترسی ندارد، طی روزهای گذشته در جمع معلمان جوادآباد اعلام کرده بود که مسیر توسعه از اشتغال و کار نیست بلکه مسیر توسعه از فرهنگ است.
,
 
,
این سخن فرماندار ورامین در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیار زیادی بر امر اشتغال و کار داشته‌اند تا جایی که شعار سال را با این عنوان نامگذاری کرده‌اند.
,
 
,
همچنین فرماندار شهرستان ورامین در دهه فجر در جمع کارگران کارخانه لبنیات وارنا نیز اعلام کرده بود که ریشه مشکلات اقتصادی کشور از سال ۱۳۶۱است و این کلام فرماندار ورامین در حالی است که سال ۶۱ آغاز ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای رهبر کنونی جمهوری اسلامی ایران است.
,
انتهای پیام/
]
یوسفی فرماندار ورامین امروز به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت فراخوانده شد و پس از بررسی های لازم در خصوص پرونده وی، با قید وثیقه آزاد شد.