محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در خلخال رونق می‌یابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فراغت برای ابراز بندگی به خداوند  مردم خلخال نیز برنامه های متفاوتی در این ماه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو ,

همه روز جلسات قرائت قرآن در مسجد جمعه و مسجدمهدیه ، مسچد جامع و سایر مساجد شهر در صبح و عصر برپا بوده و در محلات مختلف شهر خلخال نیز جلسات خانگی قرآن مخصوص بانوان برپا بوده است.

,

در کنار این برنامه فرهنگی و معنوی در ادارات نیز برنامه های مختلفی همچون برپایی محافل قرآنی برای کارکان اجرا شده  و کارکنان روزانه در دروس اخلاق وتفسیر قرآن شرکت می کنند .

,

این برنامه های قرآنی همراه باحضور در هیات و محافل سخنرانی در مساجد ادامه می یابد و بعداز افطار در مساجد شهر خلخال موضوعات دینی و اخلاقی از زبان روحانیون برای مردم بیان می شود.

,

در کنار این برنامه سفره های نذر واحسان افطاری در شهر خلخال برپابوده و مردم به صله ارحام پرداخته و بادستگیری اغنیا از نیازمندان ادامه می یابد که نهادهای کمیته امدادامام (ره) و بهزیستی یکی ازا رگان های پیشقدم در حمایت از محرومین در ایام ماه مبارک رمضان هستند.

,

 به گزارش ازناو، پخش اذان در هنگام سحر وسایر اوقات شرعی یکی از صوت های زیبای در ایام ماه مبارک بوده و مساجد رونقی دوباره در ایام می یابد.

,

انتهای پیام / خلخال

,

 

,

 

]
مردم خلخال در ایام ماه مبارک رمضان با برپایی محافل معنوی قرآن رونق مساجد را دو چندان می کنند.