حضور مردم در پای صندوق های رای بی نظیر بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ پس از یک هفته تلاش مجاهدانه کارکنان مرزبانی استان گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا “حجت الاسلام علی آفتابی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان طی سخنانی در بین الصلاتین از مسئولین و کارکنان مرزبانی استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی حضور مردم ولایت مدار استان گلستان را در پای صندوق های رای را بی نظیر دانست و گفت: این حضور حماسی در شرایط کنونی با تاکید بر تحقق آرمان های امام راحل (ره)، مقدس ترین دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران، حرمت خون شهدا و ساحت رفیع ولایت فقیه است.

,

حجت الاسلام آفتابی افزود: مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود با صلابت و با شکوه پای صندوق های رأی حاضر شدند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان در ادامه از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از کارکنان شورای نگهبان، وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، اعضا ستاد انتخابات، هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضا شعبه های اخذ رای بخصوص کارکنان نیروی انتظامی در حوزه های شهری و روستائی و کارکنان مرزبانی که در نقاط مرزی پای کار بوده اند و در برپایی انتخابات سالم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان از کارکنان مرزبانی استان بابت حضور در انتخابات تقدیر کرد.