تشریح ویژه برنامه‌های مساجد خمام در ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد جعفر نژاد رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام صبح امروز در گفتگو با خوبان خبر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ارتقا فرهنگ دینی و معنوی و رساندن انسان به قله‌های سعادت انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان خبر,

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه زدودن گناهان است بنابراین با بهره برداری از این ماه و پیشه کردن تقوا می توان در جهت رسیدن به پروردگار گام برداشت و خود را برای دور نگه داشتن از گناه در ماه های دیگر بیمه کرد.

,

سید احمد جعفر نژاد با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام در ماه رمضان گفت: نماز جماعت در تمامی اوقات صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا در مسجد جامع خمام برگزار می شود و پس از نماز ظهر و عصر طرح تلاوت نور که تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم است در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)  برگزار می گردد.

,

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مسجد جامع خمام در خصوص برنامه های مسجد جامع در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: در شب های مبارک قدر، پس از این که یک شبانه روز نماز قضا، در صحن آستان مقدس اقامه می شود، مراسم ویژه لیالی قدر همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.

,

سید احمد جعفر نژاددر پایان گفت: خوشا به سعادت کسانی که از ماه رمضان بهترین توشه ها را گرفته باشند چرا که هیچ ماهی به بزرگی و عظمت این ماه جهت رسیدن به پروردگار نمی باشد بنابراین ضیافت و مهمانی الهی زیبنده این ماه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع)خمام ویژه برنامه‌های آستان مقدس امام زاده حسن (ع) و مساجد خمام در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.