طرح ضیافت مهر رمضان در دیر اجرا خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی صبح امروز در گفتگو با مطاف24،  از اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار داشت: این طرح هر ساله در شهرستان دیر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی از افراد خیر و مدیران دستگاههای اجرایی ضمن تقدیر به جهت حضور در این طرح گفت: از آنان درخواست داریم تا در خصوص حل مشکلات مددجویان حدالامکان نهایت مساعدت داشته باشند تا زمینه دلسردی و ناامیدی مددجویان فراهم نگردد.

, .,

کرمی گفت: این طرح با محوریت آگاه‌سازی و آشنایی خیران و مسئولان با مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه و افزایش مشارکت‌های مردم در امور خیر در شهرستان دیر اجرا خواهدشد.

,

رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر افزود: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مسئولان و عموم مردم نسبت به نوع زندگی معلولین و مشکلات موجود آنان و همچنین تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات اساسی مددجویان از جمله مسکن و اشتغال وتامین جهیزیه از دیگر اهداف این طرح است.

, .,

محمد کرمی در پایان با اشاره به استقبال خوب مدیران از طرح ضیافت مهر رمضان درسال گذشته ،ابراز امیدواری نمود و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز مدیران و خیرین با حضور خود،باعث خشننودی مددجویان گردند.

, .,

انتهای پیام/

]
رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر از اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان خبرداد.