85 میلیارد دلار، خسارت های سوریه از جنگ داخلی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس" پایگاه "الدیار" لبنان نوشت: "لوی خریطه" وزیر اداره داخلی سوریه اعلام کرد، تا پایان سال 2016، کل خسارت های مستقیم که به دارایی های عمومی و خصوصی در سوریه وارده شده، 7.360 تریلیون لیره سوریه (بیش از 14 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

خریطه افزود: این در حالی است که میزان خسارت های غیر مستقیم 36.540 تریلیون لیره سوریه (بیش از 70 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.

,

وی در خصوص نتایج تجاوز و جنگ تحمیلی علیه سوریه و آواره گان سوری در داخل و خارج کشور گفت: تعداد ساختمان های عمومی آسیب دیده 27438 ساختمان می باشد و تعداد وسایل به سرقت برده شده وآسیب دیده نیز 32809 وسیله است.

,

وی همچنین تصریح کرد: تعداد زیادی از سازمان های کمک های بشر دوستانه در سوریه فعال هستند، از جمله 10 سازمان تابع سازمان ملل، 2 سازمان منطقه ای، 17 سازمان بین المللی، تعدادی آزانس متخصص در سوریه فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
"لوی خریطه" وزیر اداره داخلی سوریه اعلام کرد، تا پایان سال 2016، کل خسارت های مستقیم که به دارایی های عمومی و خصوصی در سوریه وارده شده، 7.360 تریلیون لیره سوریه (بیش از 14 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.