کیفیت نامطلوب نان در جوین صدای مردم را در آورده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور، در سبد خانوار، نان یکی از اصلی ترین کالاها است و به عنوان مهمترین غذایی مصرفی مردم محسوب می شود و این فرآورده همواره بیشترین سهم را در هرم غذایی و بخش جدایی ناپذیر سفره ها و نقش عمده ای در سفره خانواده ها داشته و دارد، اما متاسفانه کیفیت نان تولید شده در  شهرستان جوین، مطلوب نیست و بخش زیادی از آن به ضایعات تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

یکی از شهروندان جوینی در گفت و گو با خبرنگار آل نور در این خصوص گفت: معولا دوسوم ازیک قرص نانی که  از نانوایی های سطح شهرستان خریداری می کنیم،  قابل استفاده نیست .

,

جلمبادانی افزود: من ازبیشتر نانوایی های سطح شهر نان تهیه کرده ام ولی  بیشتر آن ها بی کیفیت است.

,

 

,

 یکی دیگر از شهروندان جوینی بیان داشت: وضعیت نامناسب نان مارابه سطوح آورده است تاحدی که ناچاریم فقط ازبرنج استفاده کنیم.

,

 

,

یکی ازمتصدیان نانوایی شهرنقاب گفت: مشکل اصلی ازآردهای تحویلی است ونانواها تمام تلاش خودرا برای افزایش کیفیت نان انجام می دهند.

,

 

,

سبزواری افزود: به نظر من اگر آرد از کاخانجات نیشابور و اسفراین تحویل شود، کیفیت نان مطلوب خواهد بود.

,

 

,

وی تاکید کرد: نمی دانم برای توزیع کنندگان چه مشکلی هست که نمی توانند ازکارخانه اسفراین که درجوارشهرستان جوین واقع شده وهزینه حمل کمتری دارد آرد تحویل دهند.
 

,
,

مسئول آرد ونان شهرستان جوین گفت:مابرای رضایت شهروندان ازتمامی راه های موجود برای متقاعد کردن مسئولین برای تحویل آرد باکیفیت استفاده کرده ایم ولی نتیجه ای جاصل نشده است.

,

 

,

حسن عباسی  تصریح کرد: موضوع کیفیت نامطلوب آرد را ازطریق نمایندگان مجلس، مسئولین استانی و فرمانداری پیگیری کرده ایم ولی نتیجه ای حاصل نشده است.

,

 

,

وی یادآورشد :اگر آرد مصرفی از دوشهرستان همجوار تحویل شود مطمئنا کیفیت نان بالا خواهد رفت.

,

 

,

فرماندارشهرستان جوین در این خصوص اظهار داشت:  برای حل این مشکل اقدامات مناسبی انجام شده ولی مدیران استانی مشکل حمل ونقل را یکی ازبزرگترین موانع تهیه آرد اعلام می کنند.

,

 

,

جمشیدی افزود : برای بهبودکیفیت نان درشهرستان جوین بایداز ابزارهای مختلفی استفاده شود که ایجادمجتمع های نانوایی واستفاده ازشاطرهای متخصص یکی ازشیوه های تهیه نان مرغوب است .

,

 

,

وی یادآور شد: درحال حاضرنیمی ازنان های تولیدی به علت نامرغوب بودن طعمه حیوانات می شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
جمعی ازشهروندان شهر نقاب وحتی تعدادی از نانوایان از وضعیت نامطلوب نان در این شهرستان اظهار گلایه کردند.