خودروها ۳۰۰هزار تا ۱.۵ میلیون تومان گران شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید موتمنی با اشاره به رکود در بازار خودرو ایران گفت : افزایش قیمت هم رکود در این بازار را افزایش می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

موتمنی با اشاره به افزایش قیمت برخی خودروها از 300 تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزود : خودروسازان علت این افزایش قیمت را ناشی از افزایش 50 تا 70 هزار تومانی نرخ بیمه خودرو اعلام می کنند.

,


وی با بیان اینکه عملکرد خودروسازان امروز به  بانکدارای شبیه است تا تولید خودرو  گفت : پرداخت سود مشارکت 22 تا 33 درصدی مانع از نصب قطعات با کیفیت در خودروها می شود.

,
,


رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به تفاوت قیمت خودروها در کارخانه و بازار افزود : سمند LX در کارخانه 39 میلیون و 800 هزار تومان و در بازار 41 میلیون تومان ، ساندرو اتوماتیک در کارخانه 49 میلیون و 60 هزار تومان و در بازار 53 میلیون و 800 هزار تومان ، استپ وی در کارخانه 54 میلیون و 500 هزار تومان و در بازار 62 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود.

,
,

وی با بیان اینک برخی از خودروهای تولید داخل کشور امروز در بازار بین المللی از رده خارج محسوب می شوند گفت :  مصرف کنندگان خواهان کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودروهای تولیدی هستند و هیچ گونه افزایش کیفیتی در خودروهای داخلی دیده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
سعید موتمنی با اشاره به افزایش قیمت برخی خودروها از ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گفت: قیمت خودروهای تولید داخل واقعی نیست و بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن تعیین می شود.