توزیع گوشت ۲۲هزار تومانی در بازار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، علی اکبر مهرفرد در گفتگوی ویژه خبری افزود: دامداران به علت خوب بودن وضعیت مراتع دام خود را به بازار عرضه نکرده اند و همین مسئله موجب کاهش عرضه و افزایش قیمت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: به همین خاطر ما اقدام به واردات گوشت قرمز کردیم و هم اکنون گوشت گوساله به صورت منجمد با قیمت 22 هزار تومان به وفور در سراسر کشور موجود است.

,

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی افزود: در ماه مبارک رمضان قیمت های 9 کالای اساسی را پایش و کنترل می کنیم و هم اکنون ذخایر در این کالا ها به میزان کافی در کشور وجود دارد.

,

مهرفرد گفت: از سه میلیون تن مصرف برنج در کشور 700 هزار تن وارد می شود و مابقی تولید داخل است و امیدواریم بتوانیم با افزایش بهره وری و استفاده از ارقام اصلاح شده در زمینه تولید برنج در داخل خودکفا شویم.

,

وی با بیان اینکه ذخایر برنج خارجی به میزان کافی در کشور وجود دارد افزود: بر اساس اعلام بانک مرکزی قیمت برنج وارداتی امروز در مقایسه با روز مشابه در سال گذشته حدود 6 درصد افزایش یافته است.

,

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت: مردم در شبکه های توزیع می توانند برنج وارداتی را به قیمت هر کیلو 2 هزار و 700 تومان تهیه کنند.

,

مهرفرد با بیان اینکه ظر فیت تولید مرغ در کشور سه میلیون تن است افزود: این در حالی است که تمام مصرف داخلی مرغ دو میلیون تن و صادرات 100 هزار تن است.

,

وی گفت: اگر اجازه دهیم مرغ اجداد به میزان زیادی وارد کشور شود بدون شک تولید کنندگان مرغ زیان می بینند.

,

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی با بیان اینکه قیمت جوجه یک روزه هزار و 700 تومان است افزود: متاسفانه تولید کنندگان جوجه یک روزه قیمت ها را به صورت غیر قانونی بالا برده اند و سازمان های نظارتی باید با متخلفان برخورد کنند.

]
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه هم اکنون گوشت گوساله به صورت منجمد با قیمت ۲۲ هزار تومان به وفور در سراسر کشور موجود است، گفت: مشکل توزیع گوشت گوسفند در دو سه روز آینده حل خواهد شد.