برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پلیس انتظامی در ایام ماه ضیافت الهی، برخورد با روزه خواری در ملاء عام در دستور کار قرار داده و بر اساس شرح وظایف با افراد متخلف برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذ هاب با تاکید برضرورت رعایت شئون ماه مبارک رمضان ازسوی شهروندان و واحدهای پذیرایی و اغذیه فروشی ها، تصریح کرد: گشت های خودرویی و پیاده انتظامی به دو صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر، پارک ها و تفرجگاه ها فعال است و با افراد خاطی برخورد می کند.

,

 

,

وی پیشگیری از وقوع جرایم، برخورد با روزه خواران در ملاء عام، تامین امنیت لازم برای  روزه داران در شب های قدر و راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر، اتخاد تمهیدات لازم برای جلوگیری از فعالیت های واحد های صنفی در طول روز به صورت غیر مجاز و افزایش گشت های انتظامی را از برنامه های ویژه نیروی انتظامی درایام ماه رمضان عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: گشت های خودرویی وپیاده انتظامی شهرستان درایام ماه مبارک رمضان درسطح شهر فعال می شود.