ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خلیل‌آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین کیانی در گفت‌وگو با یار خراسانی اظهار داشت: همه ما وظیفه‌داریم تا شخصیت والای امام خمینی (ره) را به جامعه مخصوصاً نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی برگزاری برنامه‌های خوب و هدفمند را در جهت معرفی شخصیت امام (ره) مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان خلیل‌آباد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزارمی‌شود.

,

دبیر ستاد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه جای دنیا با نام امام خمینی (ره) گره‌خورده است، تصریح کرد: نسل‌های بعد از انقلاب باید با مکتب امام (ره) و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

,

وی در ادامه از عدم اعزام کاروان ارتحال امام (ره) خبر داد و عنوان کرد: با توجه به تقارن 14 خرداد سالروز ارتحال امام (ره) با ماه مبارک رمضان و درنتیجه عدم اعزام عاشقان روح‌الله به حرم مطهر امام راحل تمام تلاش خود را در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم انجام خواهیم داد.

,

کیانی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد، اذعان کرد: ترویج و نشر وصیت‌نامه سیاسی – الهی امام راحل عظیم‌الشأن و صحیفه نور در این ایام برنامه‌ریزی‌شده و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شهرستان نیز در راستای اجرای این برنامه بهره خواهیم برد.

,

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و همایش‌های تبیینی و تبلیغات گسترده محیطی از فرمایشات گهربار امام (ره)، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با محوریت شخصیت امام راحل و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از وصیت‌نامه حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) است.

,

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلیل‌آباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری همه مسئولان تأکید کرد: مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) روز شنبه 13 خرداد 96 ساعت 18 الی 20 در محل حسینیه حسینی شهر خلیل‌آباد همراه با تلاوت قران، مرثیه‌خوانی و سخنرانی برگزار خواهد شد و از عموم همشهریان عزیز دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد ارتحال امام (ره) در خلیل‌آباد از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد در این شهرستان خبر داد.