کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک دربطری نوشابه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میزان، سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی براینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران می‌کند و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به باغی در غرب استان تهران منتقل کرده است، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سرانجام باغ مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد باغ شدند.
,
 
,
سرهنگ سلیم پور با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پارک شده در داخل باغ ۱۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در ۴۹ بطری نوشابه در داخل باک خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
,
 
,
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس اعتراف کرد که این محموله را در یکی از استان‌های شرقی کشور بارگیری و قصد توزیع آن را در شهرستان‌های غرب استان تهران داشتم که با هوشیاری ماموران موفق نشدم.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
]
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک که در بطری های نوشابه جاسازی شده بود، خبر داد.