اعزام ۶۰۰ مبلغ خواهر به شهرستان‌‍‌های خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسینعلی رحمتی، مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفتگو با گوهرشادنیوز ،از اعزام 600 نفر مبلغه در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: 100 نفر از این مبلغات جهت تبلیغ در سطح مشهد و روستاهای اطراف به‌کارگیری خواهند شد و 500 نفر نیز به کار تبلیغ در سایر شهرهای استان می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز , گوهرشادنیوز, 600, 100, به‌کارگیری, 500, به, , کار, می‌پردازند,

افزایش 50 درصدی اعزام‌ها نسبت به سال گذشته

, افزایش 50 درصدی اعزام‌ها نسبت به سال گذشته, 50,

وی از افزایش 50 درصدی اعزام مبلغات در سطح مشهد خبر داد و گفت: در حالی که سال گذشته 50 مبلغ خواهر در سطح مشهد مشغول به فعالیت بودند پیش بینی امسال افزایش بیش از 100 نفر خواهد بود.

, 50, در, , حالی, , که, 50, پیش, , بینی, 100,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه اکثر این خواهران مبلغ، در همایش طلایه دار شهرستان‌ها و استان حضور داشته‌اند، افزود: امسال نیز این همایش قبل ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از مبلغین و مبلغات برگزار شد و ضمن این همایش توجیهات لازم  توسط اساتید خبره حوزه علمیه مشهد انجام شد.

, با, , بیان, طلایه, , دار, شهرستان‌ها, حضور, , داشته‌اند, و,

وی با اشاره به سابقه و تجربه تبلیغی مبلغان و مبلغات اظهار داشت: همه کسانی که برای کار تبلیغ عزام می شود قبلاً دوره های تخصصی یا عمومی تبلیغ را گذرانده اند.

,

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به برنامه‌های این مبلغین در ماه رمضان گفت: بحث تفسیر حدید، ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن اهم سرفصل‌هایی است که مبلغان به آنها خواهند پرداخت.

, برنامه‌های, هجمه‌های, سرفصل‌هایی,

شرایط پذیرش مبلغ/اهم فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان

, شرایط پذیرش مبلغ/اهم فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان, فعالیت‌های,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در خصوص چگونگی انتخاب مبلغین و مبلغات گفت: خواهران و برادران حوزی به شرط داشتن سطح دو حوزه، با مراجعه به سایت سجام سازمان تبلیغات کشور  ثبت نام کرده و کد موقت دریافت می‌کنند سپس با تحویل آن به سازمان تبلیغات شهرستان خود مراحل ثبت نام قطعی را طی می‌کنند.

, حوزی, به, , شرط, دو, ثبت, , نام, می‌کنند, ثبت, , نام, می‌کنند,

 

,

حجت الاسلام رحمتی درباره اهم فعالیت‌های این مبلّغان گفت: برگزاری جلسات تفسیر قرآن، طرح احکام متنابه، آموزش احکام و اخلاق، سبک زندگی دینی و ارائه مشاوره مذهبی و پاسخ به سؤالات دینی بانواناز جمله برنامه‌هایی است که خانم‌های مبلغه طی ماه رمضان به آنها خواهند پرداخت.

, حجت, , الاسلام, فعالیت‌های, متنابه, بانواناز, برنامه‌هایی, خانم‌های,

اعزام مبلغ با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد

, اعزام مبلغ با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد, با, , هدف, می‌گیرد,


وی بیان اینکه اعزام‌ها با هدف ترویج فرهنگ دینی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این مبلغان بنا به دعوت و با همکاری مراکز مختلف تبلیغی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، دفاتر ائمه جمعه، شوراهای اسلامی روستاها، هیات امنای مساجد و هیئات مذهبی بانوان، پایگاه‌های بسیج و ... به فعالیت تبلیغی مشغول هستند و فعالیت‌های آنان از سوی 22 نفر از رابطین تعیین شده از سوی این اداره، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

,
, با, , هدف, می‌گیرد, از, , جمله, هیات, هیئات, پایگاه‌های, فعالیت‌های, 22, تعیین, , شده,

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در خصوص فرایند اعزام مبلغان گفت: بر اساس تقاضاهایی که از هیآت مذهبی، مدارس، مساجد و اهالی روستاها می‌رسد و  یا براساس تقاضای خود مبلغه و احساس نیاز وی برای حضور در جایی، خواهران مبلغ اعزم می‌شوند.

, هیآت, می‌رسد, براساس, در, , جایی, اعزم, می‌شوند,

انتهای پیام/

]
مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام 600 نفر مبلغه در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: 100 نفر از این مبلغات جهت تبلیغ در سطح مشهد و روستاهای اطراف به‌کارگیری خواهند شد و 500 نفر نیز به کار تبلیغ در سایر شهرهای استان می‌پردازند.