عاشورایان در مقابل افرادی که اخیرا مدعی ولایت مداری شده‌اند اما کارنامه معلومی دارند، می‌ایستد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در جلسه دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به حجت الاسلام آل هاشم و آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت حساس، با اشاره به وحدت مثال زدنی نیروهای ایثارگر، از وفاداری و حمایت رسمی این نیروها از شخص امام جمعه تبریز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: همانطور که به آیت الله شبستری عرض کردیم، به شما نیز می‌گوییم که همواره آماده جان‌فشانی برای پاسداری از مبانی و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی هستیم.

,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سخنان حجت الاسلام آل هاشم مبنی بر دیدار اخیر ایشان با رهبر انقلاب و این وعده که خبرهای خوبی از آذربایجان خواهید شنید، اظهار داشت: ما نیز به شما وعده می‌دهیم که همیشه خبرهای خوبی از سپاه عاشورا دریافت خواهید کرد.

,

کریمیان با انتقاد از برخی اقدامات و اظهارات جریان‌ها و گروه‌های سیاسی که در این چند روز با انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به امامت جمعه تبریز اتفاق افتاده گفت: سپاه بر آن است که در مقابل منافقان و منفعت طلبان و افرادی که روزی خود را در دست بیگانه دیده‌اند بایستد و با آنان مقابله کند.

,

وی تاکید کرد: سپاهیان عاشورا مانند سال‌های گذشته در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و خواهد داشت و به نوعی صف اولی نمازهای جمعه می‌باشند و مانند برخی از افراد که در این چند روز مدعی ولایت مداری شده‌اند اما در کارنامه و بیوگرافی آنها عکس آن مشاهده می‌شود و منافقانه عمل می‌کنند،خواهد ایستاد.

]
سردار کریمیان گفت: عده‌ای کارنامه روشنی دارند و مواضع‌شان مشهود است اما اخیراً بعد از انتصاب حجت‌الاسلام آل هاشم مدعی ولایت‌مداری شده‌اند.