وزیری که دست دخترش به قاچاق کالا آلوده است نمی تواند حافظ انقلاب باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی شامگاه دیروز در بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در مسجد جامع شهرستان سراب ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: مرگ عالم و شهید در نزد خداوند و ائمه علیهم السلام جایگاه خاصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی با بیان روایتی از پیامبر خوبی ها خاطرنشان کرد: حضرت پیامبر با آن عظمت در قیامت به علمای امت خود نسبت به سایر پیامبران مباهات می کند.

,

اکرمی در ادامه دوستداران علما را نشان از اخلاص و دشمنی با آنان را نشانه نفاق عنوان کرد.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب خاطرنشان کرد: وقتی سخن از عالم به میان می آید افرادی چون حضرت امام خمینی, مقام معظم رهبری, شیخ مفید و امثالهم که نمونه عینی علما هستند به ذهن می آید.

,

امام جمعه سراب با اشاره به ساده زیستی امام خمینی رحمه الله علیه اشاره و عنوان کرد: ایشان تا آخر عمر خویش اجاره نشین بودند و هرگز روحیه اشرافی گری نداشتند.

,

وی نظم و دشمن شناسی, تقوا, ساده زیستی را از ویژگی های شاخص حضرت امام عنوان و ابراز داشت: ایشان در راستای دشمن شناسی هرگز با یک آمریکایی مذاکره و دیدار نکرده و فرمودند: رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش هست.

,

 

,

اکرمی جمله نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان بیفتد را چکیده وصیت نامه سیاسی امام عنوان کرد.

,

وی ادامه داد: وزیری که دغدغه ای جز واردات پوشاک قاچاق برای فرزندش ندارد نمونه نامحرم به انقلاب هست و چنین افرادی هرگز نمی توانند انقلاب را صیانت کنند و در مواقع خطر انقلاب را فدای منافع شخصی و خانوادگی خود خواهند کرد.

,

امام جمعه  سراب در پایان با بیان اینکه وظیفه ما حفظ آرمانهای انقلابی است خاطرنشان کرد: انتخاب تارخی مقام معظم رهبری که آیینه تمام نمای حضرت امام در شجاعت, ساده زیستی, تقوا و دشمن شناسی بود تمام دشمنان نظام  و انقلاب را مایوس کرد.

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,
 
]
علی اکبر اکرمی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی گفت: وزیری که دغدغه ای جز واردات پوشاک قاچاق برای فرزندش ندارد نمونه نامحرم به انقلاب هست و چنین افرادی هرگز نمی توانند انقلاب را صیانت کنند و در مواقع خطر انقلاب را فدای منافع شخصی و خانوادگی خود خواهند کرد.