چهارشنبه خونین، تهران را هوشیار کرد / چهارشنبه سفید شرمنده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر؛ عده‌ای کم عقل برای سفید بودن چهارشنبه‌ها نقشه کشیده بودند که با بی عفتی مقابل حیا و عفت بایستند، می خواستند کمپین چهارشنبه های سفید را عملی کنند، می خواستند حجب و نجابت زنان و مردان ایرانی را لکه دار کنند، چهارشنبه ی خونین قرمز شد و آیا همان بی عقلان کوته فکر شرمنده ی ایران نشده اند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر؛,

چهارشنبه ی خونین جهان را حیرت زده کرده است، به راستی که ذهن هیچ کسی جای چنین حادثه ای را نداشت.

,

حادثه ی تیر اندازی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اگر چه تلخ و دردناک بود ولی در کنار آن امنیت ثانیه به ثانیه امان را مدیون شیر مردانی هستیم که هیچ نام و نشانی از آنان نیست.هیچ نامی از آنان جز امنیت در جایی نخواهیم شنید، سربازان گمنام امام زمان(عج) که با فراهم کردن آرامش و امنیت زمینه را برای ظهورش فراهم می کنند.

,

این حادثه بسیار جانکاه است و غم انگیز، اما زهی خیال باطل که عده ای کور فهم به خیال خود با این حرکت بچگانه، خواستند مثلا ما را بلرزانند و امنیتی که برای آن خون های زیادی ریخته شده است را خدشه دار کنند که به همه دشمنان ایران اعلام می کنیم ما در سایه ی بزرگ مردی که تحت فرمان او هستیم؛ رهبر فرزانه کشورمان؛ و امنیتی که برای آن خون ریخته شده است هر کسی را که اجازه ناامنی به ایران را به خود بدهد نابود خواهیم کرد.

,

چهارشنبه ی خونین تهران اگر چه حادثه ای غیر قابل پیش بینی برای همگان بود ولی باز هم با اتحادمان نشان دادیم که ایران را هیچ کسی نمی تواند از ایران بودن خارج کند.

,

ایران با اقتدار به جهان می گوید که دشمنانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند و آن قدر بزدل و ترسو هستند که ایرانیان را مثل خود می پندارند و گمان می کنند با اتفاقاتی این چنین رعب و وحشت را در بین مردم ایجاد کرده اند و به اهداف پلیدشان دست می یابند.

,

به کوری چشمشان بو ده ایم، هستیم وخواهیم ماند تا آویزه ی گوششان کنند که هیچ وقت به ذهنشان تهدید کردن ایران و ایرانی خطور نکند؛ پایدارتر و استوار تر از قبل میهنمان را با ستون های انقلاب اسلامی در سایه امنیت به یاری همدیگر برقرارتر نگه می داریم.

,

راستی چهارشنبه ی خونین را خوب به ذهنمان بسپاریم و فراموشش نکنیم و از سر دلخوشی برای چهارشنبه سفید  با بی عفتی برنامه ریزی نکنیم. یادتان باشد که اگر سفید می پوشید و چهارشنبه‌ها خواستار بی‌حیای هستید به یاد کفن و روز مرگ باشید. امنیتی که در ایران داریم هیچ جای جهان یافت نخواهد شد و رویای جهانیان است.

,

چهارشنبه خونین بر همه ایران تسلیت باد.

, .,

مهدیه خسروی

, مهدیه خسروی,

انتهای پیام/ م

]
صبح روز چهارشنبه دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در هیاهوی شهر، چهارشنبه‌ای خونین برای خیل روزه داران تهران رقم خورد.روزی که به دست تروریست‌های لعن شده بوی خون گرفت، بویی از جنس کفر و تکفیر.