۱۲۰ مسجد میاندوآب، میزبان شب زنده داران در لیالی قدر می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته و همزمان با شب های پرفیض و خیر و برکت قدر، مراسم احیا در مساجد و حسینیه‌های شهرستان میاندوآب با حضور  پرشور مردم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر,  زرین خبر ,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: مراسم معنوی و پرفیض در شب های ۲۱،۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) و ۱۲۰ مسجد، حسینیه و موسسه قرآنی میزبان شب زنده داران میاندوآبی برای برگزاری مراسم معنوی احیا شب های قدر می شوند.

,

وی گفت: مراسم احیا شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب از ساعت ۲۲ شب های قدر با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شروع شده و با سخنرانی، مداحی و قرائت دعاهای وارده تا ساعت ۳ ادامه می یابد.

,

اعتمادی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه و حجت الاسلام والمسلمین عباد الله خیریان از اساتید حوزه، سخنرانان ویژه مراسم شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب خواهند بود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اهمیت شب های قدر و با بیان اینکه در این شب ها، تقدیر انسان نوشته می شود، افزود: از عموم مردم مومن و متدین شهرستان میاندوآب برای حضور پرشور در مساجد و مصلی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات معنوی دعوت می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از برگزاری مراسم پرفیض احیا شب های قدر در ۱۲۰ مسجد، حسینیه و موسسه قرآنی این شهرستان خبر داد.