اشخاصی که به رشته هنری علاقه مند هستند حتما با داشتن پشتکار در آن رشته موفق خواهند شد
[

رقیه پورقلی در گفتگوی تفصیلی با اهروصال؛  یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

, اهروصال,

 

,

به نام خدا؛

, به نام خدا؛,

ممنون از اینکه دعوت ما را برای مصاحبه قبول کرده اید؛ برای سوال اول لطفا کمی خود را معرفی کنید و به مخاطبین ما بگویید چه شد وارد عرصه هنر شدید؟

, ممنون از اینکه دعوت ما را برای مصاحبه قبول کرده اید؛ برای سوال اول لطفا کمی خود را معرفی کنید و به مخاطبین ما بگویید چه شد وارد عرصه هنر شدید؟,

به نام خدا؛ ممنون از اینکه من را دعوت کرده اید؛

,

اینجانب رقیه پور قلی هستم و لیسانس مدریت بازرگانی دارم.

,

از سال ۱۳۹۱ به‌طورجدی شروع به فعالیت هنری کردم.

,

, , ,

من همیشه با هنر زندگی کردم. از دوران ابتدایی به هنر علاقه داشتم و کارهای هنری متناسب با سن خودم انجام می‌دادم پس از پایان دوران تحصیل و دانشگاه به‌طورجدی به علت علاقه‌ای که به کارهای چوبی داشتم به رشته منبت‌کاری روی آوردم و ۵ سال سابقه فعالیت در این زمینه رادارم و در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان منبت‌کار برتر شهرستان اهر انتخاب شدم.

,

در چه رشته‌هایی هنری فعالیت داشتید و آیا نمایشگاهی برای نمایش و عرصه آثار خود داشته‌اید؟

, در چه رشته‌هایی هنری فعالیت داشتید و آیا نمایشگاهی برای نمایش و عرصه آثار خود داشته‌اید؟,

در رشته‌های هنری منبت‌کاری و طراحی سنتی روی سفال و تذهیب فعالیت دارم و سابقه برگزاری بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهرستان اهر و در ششمین نمایشگاه سرتاسری صنایع‌دستی تبریز با حضور هنرمندان از تمام نقاط کشور برگزار شد بنده هم غرفه داشتم.

,

, , ,

چه شد برای منبت علاقه‌مند شدید؟

, چه شد برای منبت علاقه‌مند شدید؟,

همیشه به کارهای چوبی علاقه خاصی داشتم به نظر من کارهای چوبی منحصربه‌فرد هستند چون رگه‌ها و طراحی‌های چوب هیچ‌وقت تکراری نیستند و این زیبایی چوب وقتی با کنده‌کاری همراه می‌شود زیبایی وصف‌ناپذیری دارد.

,

, , ,

مشکلات شما به‌عنوان یک هنرمند چیست آیا راه‌حلی برای مشکلاتی که گفتید دارید؟

, مشکلات شما به‌عنوان یک هنرمند چیست آیا راه‌حلی برای مشکلاتی که گفتید دارید؟,

یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

,

, , ,

به‌عنوان یک جوان موفق چه توصیه‌ای به هم‌سن سال‌های خود و نسل جوان دارید؟

, به‌عنوان یک جوان موفق چه توصیه‌ای به هم‌سن سال‌های خود و نسل جوان دارید؟,

علاقه و استعداد و پشتکار عوامل مکمل موفقیت در هر زمینه‌ای است اگر به دنبال رشته‌ای بروند که علاقه و استعداد دارند حتماً باپشتکاری که به خرج می‌دهند به امید خدا موفق خواهند شد.

,

, , ,

آیا سخنی به‌عنوان حرف آخر دارید؟

, آیا سخنی به‌عنوان حرف آخر دارید؟,

از تمامی اساتیدی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و همچنین از جناب آقای باقر پور رئیس میراث فرهنگی شهرستان اهر به علت حمایت‌های بی‌دریغشان نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بانوی هنرمند اهری: یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.