جمع‌آوری بیش از 70 میلیون تومان کمک مردمی در ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،صفر فتح الله زاده گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت امام علی (ع) به همت کمیته امداد امام ره و مجموعه بهزیستی شهرستان خلخال 500  نفر از مددجویان در ضیافت افطار ساده در محل مصلی خلخال شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی افزود: هزینه این افطاری از سوی خیرین شهرستان خلخال پرداخت شد که همچنان اقدامات خیرین در همراهی با نهادهای حمایتی شهرستان ادامه دارد.

,

فتح الله زاده گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 70 میلیون تومان کمک نقدی و جسنی جمع آوری شده و بیش از یک هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش پنجاه هزار تومان در اختیار خانواده های مددجو قرار گرفته است.

,

دل انگیز مسروری رئیس اداره بهزیستی خلخال نیز ضمن تقدیر از اقدام خیر خیرین شهرستان خلخال در همراهی با نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد شهرستان گفت: این ضیافت افطاری تنها یک افطار نبوده بلکه نشست مسئولین در کنار محرومین و مستمندان قوت قلبی برای آنان است که دعای خیر مددجویان شامل حال خیرین خواهد شد.

,

وی از زحمات کمیته امداد شهرستان خلخال در همراهی با بهزیستی در اجرای این برنامه افطار تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد امام ره خلخال گفت:در ماه مبارک رمضان بیش از 70 میلیون تومان کمک نقدی و جسنی جمع آوری شده و بیش از یک هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش پنجاه هزار تومان در اختیار خانواده های مددجو قرار گرفته است.