شهداء حافظ عزت ملت بودند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ازناو  حجت الاسلام عبدالله رضایی در مراسم یادواره 18 شهید والامقام روستای اندبیل خلخال گفت: وقتی عزت یک ملت شکسته شود مرگ و زندگی دیگر فرقی ندارد و این شهدا بودند که عزت ملت ایران را حفظ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

رضایی افزود: انقلاب اسلامی ما در یک محدوده جغرافیایی تعریف نشده و باید این گسترده علاوه بر کشورهای همسایه در سراسر جهان طنین انداز شود.

,

وی با اشاره به تلاش های رزمندگان در جبهه های مقاومت در کشور سوریه و مبارزه با تفکیری ها در عراق گفت: اکنون این امنیتی که در کشور موج می زند در سایه همین رزمندگان و شهدااست.

,

حجت الاسلام رضایی به مفهوم کامل یادواره اشاره کرد و گفت:یادواره ها شعاری نباشد و در برگزاری این یادواره ها اهداف این حضور برای پاسداشت از زحمات شهدا برای نسل نو گفته شود.

,

این جانباز مدافع حرم استان اردبیل گفت: گرامیداشت یاد شهدا؛ گرامیداشت پیروزی و عظمت ملت ایران است.

,

وی ذلت یک کشور را زمان ترک جهاد عنوان کرد و گفت: در مقابل برای عزت کشور باید جهاد در تمام جهات انجام شود.

,

حجت الاسلام رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره هاشم دهقانی و شهید آقایی و شهید کاویانی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل گفت: امروز اقتدار و عظمت ایران را مدیون جوانانی از جنس ایثار و مقاومت و صبوری هستیم و و دشمن امروز قصد دارد ارزش ها و عزت را از ما بگیرد اما جوانان ما با الگوگیری از شهدا راه خود را برای پیروزی کامل مسلمین بر کفر ادامه خواهند داد.

,

وی با اشاره به فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص آتش و اختیار گفت: بعضی ها این موضوع را خوب تفسیر نکرده اند که باید بدانند ما در طول عمر انقلاب اسامی آتش به اختیار فراوانی داشتیم و نمونه بارز آن تشکیل ستاد جنگ های نامنظم به دست شهید چمران بود.

,

جانباز مدافع حرم استان اردبیل با اشاره به ظلم و جنایات های بی حدو حصر داعش وگروه های تروریستی در کشورهای مختلف و مخصوصا ظلم به مردم سوریه گفت: مردم مطمئن باشند برای امنیت این کشور و خاک هنوز جوانانی از جنس همین شهدا در صحنه حاضر هستند.

,

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی عابدی امام جماعت روستای اندبیل خلخال نیز در سخنانی ضمن اشاره به آیات قرانی در خصوص خصوصیات شهداء و منزلت آنان گفت: همانطور که در قرآن نیز بیان شده شهدا زنده و در پیشگاه خداوند از اجر و عزت برخوردارند.

,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا درهمه حال حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و آزادی شهداء به لحاظ شایستگی آنان در پیشگاه خداوند است.

,

اجرای گروه سرود شمیم روستای اندبیل، اهدا شاخه  گل از سوی خانواده معظم شهدا به جانباز مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین حاج عبدالله رضایی و مدیحه سرایی در سوگ شهدای روستای اندبیل از دیگر برنامه های اجرا شده دراین یادواره معنوی و فرهنگی بود.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام /

]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشکین شهر گفت:شهداء حافظ عزت ملت بودند و در این راه حتی ازجان خود سرمایه گذاری کردند.