دلیل گرفتاری عده ای در فتنه ۸۸ بی بصیرتی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از مسوولین بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بسیج امتیاز ویژه ای است؛ گفت: بسیج به کمک ما نیاز ندارد بلکه ماییم که به کمک بسیج نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بسیج در روزهای حساس و بحران کارساز است و همگی محتاج فرهنگ بسیج هستیم.

,

امام جمعه تبریز پرداختن به مسایل سیاسی و داشتن بصیرت را از لازمه های دانشجویان عنوان کرده و تصریح کرد: دانشجویان باید آشنا به مسایل سیاسی باشند  تا بتوانند خوب و بد را تشخیص داده و بصیرت داشته باشند و این با ورود کردن به بازی های جریانات سیاسی تفاوت دارد.

,

فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند

, فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند, فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند,

وی با بیان اینکه اگر دانشگاهیان و دانشجو بصیرت نداشته باشند در روز بحران مشکل ساز می شوند؛ افزود: فتنه سال ۸۸ توسط بیگانگان و وابستگان داخلی طراحی شد و اغلب کسانی که در فتنه ۸۸ گرفتار شدند؛ بدلیل بی بصیرتی بود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر کسی بصیرت نداشته باشد ناخواسته به دشمن کمک می کند اما نباید در دانشگاه بدنبال حزب سیاسی بود.

,

وی در ادامه اهمیت علم را به دانشجویان بسیجی متذکر شده و گفت: دانشجوی بسیجی باید از نظر تحصیل علم و تقوا امتیاز بیشتری نسبت به سایر دانشجویان داشته باشد.

,

حجت الاسلام آل هاشم همچنین به اهمیت کارهای فرهنگی در دانشگاه اشاره کرده و بیان داشت: باید در برابر تلاش های شبانه روزی دشمنان علیه نظام اسلامی، کارهای فرهنگی به روز انجام داد.

,

وی ادامه داد: متاسفانه نهادهای فرهنگی ما موازی عمل می کنند و باید این اقدامات ساماندهی شود تا اثرگذار باشند.

,

امام جمعه تبریز همچنین خواستار ارتباط دانشگاه با صنعت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی شده و خاطر نشان کرد: باید پایان نامه های دانشجویان به بهره برداری برسد و در صنعت عملیاتی شوند.

,

پیش از این دیدار عبدالله شادی، مسوول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی طی سخنانی به ارائه گزارش مبسوط از فعالیت های این سازمان در سال های اخیر پرداخته و خواستار ارائه رهنمود از امام جمعه تبریز شد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از مسوولین بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: فتنه سال ۸۸ توسط بیگانگان و وابستگان داخلی طراحی شد و اغلب کسانی که در فتنه ۸۸ گرفتار شدند؛ بدلیل بی بصیرتی آنها بود.