تصویر سردار شهیدحسن تهرانی مقدم در شهر اردل رونمایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل صبح امروز در حاشیه رونمایی از تصویر شهید تهرانی مقدم در شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تقدیر از عملیات مقدرانه موشکی سپاه پاسدران برای نابودی داعش در سوریه گفت: سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود که امروز حمله موشکی ایران، کار کوچکی از توان ملت ایران در برابر دشمنان است و این قدرت نمایی ایران اسلامی را مدیون شهدای موشکی هستیم.

حسینی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دشمنان هستند که از ایران سیلی خواهند خورد و سیلی محکم ملت ایران را همگان با پرتاب ۶ موشک به مواضع داعش در سوریه دیدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی سپاه بسیار مقتدرانه و غرورآفرین بود، افزود: اقتدار یعنی اینکه سپاهیان اسلام انتقام خون شهدای عملیات تروریستی تهران را به فاصله کم و بی‌چون و چرا گرفتند.

حسینی افزود: این مسئله نشان داد ایران هر وقت اراده کند می‌تواند با کوچک‌ترین حرکت نیروهای انقلابی، صفوف دشمنان را در هم ریزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,

 

,






, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,


 

,
]
در رستای تجلیل از شهدای موشکی ایران تصویر سردار شهید حسن تهرانی مقدم صبح امروز با حضور برخی از مسئولین شهرستانی در فاز فرهنگیان شهر اردل رونمایی شد.