راه آهن تا پایان شهریور به رشت می رسد/باند دوم کنار گذر لنگرود تا پایان آذر افتتاح می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛خیراله خادمی امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره پروژه های عمرانی وزارت راه در استان گیلان اظهار داشت: در محورهای منتهی به شمال کشور و خصوصا استان اقدامات خوبی در بحث حمل و نقل در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه راه آهن قزوین به رشت مراحل پایانی خود را می گذراند افزود: تلاش می‌کنیم حداکثر تا پایان شهریور قطار را به رشت برسانیم و این از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور است.

,

معاون وزیر راه با بیان اینکه این پروژه بسیار پیچیده و عظیم است ادامه داد: این پروژه ۵۸ دستگاه تونل و حدود ۵۰ دستگاه پل بزرگ دارد و مراحل زیرسازی آن بطور کامل به پایان رسیده است و مراحل روزسازی آن حدود ۷۰ درصد به انجام رسیده و حدود ۵۲ کیلومتر ریل گذاری باقی مانده است که امیداوریم تا شهریور انجام شود.

,

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: یکی از پرژه های مهم فعال ما آزادراه قزوین به رشت است که بخش کوچکی از آن باقی مانده است. با عملیات خوبی در سال ۹۵ و ۹۴ به انجام رسید در حدود ۳ کیلومتر از این آزاد راه در محدوده منجیل به بهره‌برداری رسید و حدود ۸ کیلومتر باقی مانده است که در این بخش در مرحله مطالعات هستیم.

,

وی با بیان اینکه کنار گذر لنگرود هم یکی از مهم ترین پروژه های نوار ساحلی خزر است که یک باند آن در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است اظهار کرد: امیداوریم باند دوم این پروژه هم که روز گذشته به اتفاق نماینده لنگرود مورد بازدید قرار گرفت تا پایان آذر ماه به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: : تلاش می کنیم قطار قزوین – رشت را تا پایان شهریور به رشت برسانیم.