از ابتدای امسال تاکنون یک تن مواد مخدر در استان کشف شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید قدیر مرتضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار در خصوص فعالیت دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های اجرایی مختلف گفت: خوشبختانه کشفیات یک‌تن  را در استان داشتیم که نسبت به سال گذشته  رشد90 درصدی و قابل‌توجهی را در این زمینه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,

 

,

کشفیات 50 درصدی مواد مخدر در شهرستان فارسان

وی در ادامه افزود:در شهرستان فارسان  نیز در خصوص کشفیات رشد50 درصد را شاهد بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده تلاش وهمت مسئولان امر در این حوزه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد:در حوزه کارکردهای اجتماعی و برنامه‌ریزی  در خصوص مسائل پیشگیرانه رشد حدوداً 100 درصدی را داریم و در طیف‌های مختلف،اعضا محترم شوراها و دهیاری‌ها خوشبختانه توانمند شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای آن‌ها صورت گرفته که منجر به سطح قابل‌قبول از بحث آگاهی،دانش و بینش مردم در خصوص مضرات این موضوع بوده است.

وی اظهار داشت:نکته مهم و حائز اهمیتی در این حوزه مواجه هستیم که ازجمله آن شناسایی خانواده‌های  در معرض آسیب و برنامه‌ریزی در این خصوص و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های بیشترمی باشد.


انتهای پیام/

, کشفیات 50 درصدی مواد مخدر در شهرستان فارسان,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در سفر به فارسان از رشد 90 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به یک‌تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.