خیرین بروجنی 110 میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سید سیف ا... فیاضی در آیین جشن گلریزان ضمن اشاره به نقش مهم خیرین و مردم نیکوکار در سال های گذشته و تاثیر گذاری آنان در آزادی زندانیان مالی و غیر عمد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام نسبت به دستگیری از همنوعان و رفع مشکلات آنها سفارش بسیار زیادی شده است.

فیاضی با اشاره به این که جشن گلریزان فرصتی برای کمک به همنوعان و آزادی کسانی است که به خاطر جرائم غیر عمد در زندان هستند، گفت: جشن های گلریزان بستر را برای کمک به همنوعان بیش از پیش فراهم می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار، ,
,
,

وی با بیان این که جشن گلریزان در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد، گفت: ستاد دیه یک رحمت اسلامی است که طی ۱۳سال اخیر پایه گذاری و در این راستا فعالیت های خوبی انجام و تا کنون صد ها زندانی با جرائم غیرعمد آزاد شده اند.

,

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کار بسیار ارزشمندی است که سبب خشنودی خدا و خانواده های آنان خواهد شد.

فیاضی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را کاری خیرخواهانه دانست و  تاکید کرد: چنین فعالیت‌هایی را باید در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

وی خدمات ستاد مردمی دیه استان چهارمحال را قابل تقدیر دانست و گفت: انسان های سخاوتمند و آنانی که برای آزادی زندانیان گام برمی‌دارند به پرودگار متعال و سعادت دنیوی و اخروی نزدیکتر هستند.

,
,
,
,
,

گفتنی است جشن گلریزان امسال با همکاری فرمانداری، دادگستری، اداره زندانها و ستاد دیه استان و جمعی از مسئولان محلی در محل فرهنگسرای این شهر برگزار و 110 میلیون تومان جمع آوری شد که بیشترین مبلغ از طرف خیر نیکوکار سید مصطفی طباطبایی میزان ۳۰۰ میلیون ریال بود.

انتهای پیام/

,
,
,
 
]
فرماندار بروجن از کمک 110 میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.