هدفم از عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی حفظ آرمان های انقلاب بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ «روز جهانی قدس»؛ امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است و نیز شاهد ادامه اشغالگری و ظلم  بی شرمانه  علیه آورگان بی دفاع و مردم  بی پناه و مظلوم غزه و  فلسطین هستیم که نشان از ترس  و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی  مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

در آستانه روز جهانی قدس با فرشید شایان اسکیت باز ملی و ورزشکار جوانمرد استان مرکزی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رقابت با ورزشکار رژیم صیونیستی نشد به گفتگو نشستیم.

,

فرشید شایان اسکیت باز ملی و ورزشکار جوانمرد استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: بنده ۱۰ سال است که در تیم ملی اسکیت حضور دارم و طی این مدت موفقیت های فراونی را به دست آورده ام.

, اراک امروز,

شایان به موفقیت های ورزشی خود اشاره کرد و افزود: کسب عناوین اول تا سومی از سال ٨٦ تا کنون در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ کشوری، دستجات آزاد، کسب مقام سومی آسیا در سال های ٢٠١٠ ( جوانان ) ٢٠١٤ و ٢٠١٦ (بزرگسالان) بخشی از افتخارات بوده است.

,

وی ادامه داد: در طی سال های فعالیتم در تیم ملی به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل حریف خودم از رژیم صینویستی حاضر نشدم.

,

ورزشکار جوانمرد استان مرکزی بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان که در سال ٩٥ (٢٠١٦) در کشور چین برگزار شد در ٣ ماده ١٠٠٠متر پیست ،١٠ کیلومتر و ٢٠ کیلومترجاده که به ترتیب در تاریخ ۲۶،۲۳و ۲۷  شهریور سال ٩٥از حضور در مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کردم.

,

شایان با تاکید بر اینکه با افتخار و سربلندی مقابل ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی قرار نگرفتم افزود: لذت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی برای من از کسب مدال آسیایی به مراتب بیشتر بود.

,

اسکیت باز ملی استان مرکزی با اشاره به اینکه من این کار را برای جایزه انجام ندادم و به فکر حتی جایزه هم نبودم افزود: تنها هدفم از این اقدام حفظ آرمان های انقلاب و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست بوده است.

,

شایان با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم خاطرنشان کرد: از همه مردم جامعه خصوصا ورزشکاران می خواهم با حضور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس مشت محکمی را بر دهان اسرائیل غاصب بزنند.

,

انتهای پیام/

]
ورزشکار جوانمرد استان مرکزی گفت: تنها هدفم برای رقابت نکردن با حریف رژیم صیونیستی حفظ آرمان های انقلاب و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده است.