اصناف با حرکت در راستای شعار سال به رشد اقتصادی کشور کمک کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رحیم حیدری، مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به مناسبت روز ملی اصناف در گفتگو با  اراک امروز؛ گفت: قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رحیم حیدری، مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به مناسبت روز ملی اصناف در گفتگو با  , اراک امروز, ؛ گفت: قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته اند.,

حیدری اظهار کرد: نام اصناف و بازاریان همراه با مؤلفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت همراه بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همواره در ترویج دین باوری و فرهنگ و تفکر بسیجی پیش گام بوده اند ادامه داد: همین ویژگی ها اصناف و بازار را متفاوت از سایر اقشار کرده است.

,

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: اصناف و بازایان استان مرکزی نیز با همین تفکرها علاوه بر فعالیت گسترده خود در تمام عرصه ها ۴۱۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,

حیدری به شعارامسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است اشاره کرد و ادامه داد: شهدای اصناف در مقوله اقتصاد مقاومتی باید الگو تلقی شوند و اقداماتشان سرلوحه راه همگان باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان با حرکت در راستای این شعار سال می توانند به رشد و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به شعارامسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان با حرکت در راستای این شعار سال می توانند به رشد و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.