روز جهانی قدس محور مهم شکست صهیونیست‌ها است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه  در جمع بازاریان و اصناف ملایر با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در بسیاری از موارد به ویژه در برخورد با تشیع اظهار کرد: امام خمینی(ره) اولین کسی است که بعد از تاریخ ائمه معصومین(ع) در مقابل ظلم ایستاد و با تمام وجود ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی با بیان اینکه امروز در سراسر دنیا تفکر ضد صهیونیستی شکل گرفته است، داعش را دست‌پرورده رژیم صهیونیستی دانست و افزود: حمله تروریستی اخیر در تهران به لطف خدا و هوشمندی سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات با حداقل آسیب در نطفه خفه شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی موج حرکت مردمی را بهترین راهبرد در مقابله با استبداد رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم ترویج تفکر ضد  صهیونیستی در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین محورهای شکست صهیونیست‌ها، توجه به روز جهانی قدس است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس پل مستحکمی در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها ایجاد کرده است، افزود: دشمنان بدانند طبق فرموده مقام معظم رهبری هر حرکتی علیه ایران صورت گیرد، تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

,

آزادیخواه در ادامه با بیان اینکه طرح تحریم جامع ایران و سوریه توسط آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی طراحی می‌شود و آمریکا عروسکی در دست صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: ما باید خودمان تلاش کنیم با روح برادری، اخوت و رفاقت و کنار گذاشتن گرایش‌ها و تفکرات سیاسی، رو به جلو حرکت کنیم و این تنها راه نجات کشور است.

,

وی با تبریک فرا رسیدن اول تیرماه روز اصناف از زحمات و تلاش‌های اتاق اصناف، بسیج اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر و هیات رئیسه اتحادیه‌های مختلف شهرستان تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: تفکر اجتماعی اصناف و بازاریان و اعتماد مردم به بازار موجب شکل‌گیری انقلاب شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز هم بازاریان ما باید با این مراوده‌های اجتماعی و رد و بدل‌های خرده رفتارهای اجتماعی تفکر ضد صهیونیستی را بین مشتریان بسط دهند و به لقمه حلال؛ حق مشتری و حقوق اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی موج حرکت مردمی را بهترین راهبرد در مقابله با استبداد رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم ترویج تفکر ضد صهیونیستی در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین محورهای شکست صهیونیست‌ها، توجه به روز جهانی قدس است.