200 بسته سبد کالا بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «علی‌اشرف جهانیان» در گفتگو با خبرنگار لرسو با اشاره به برنامه‌های اجرایی کمیته‌امداد در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی کمیته امداد درایام ماه مبارک رمضان با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

وی به اقدامات صورت‌گرفته به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلسله به مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان طرح ضیافت ایتام برای 240 خانوار به مبلغ 32 میلیون ریال و توزیع 200 بسته سبد کالا بین نیازمندان مناطق محروم به مبلغ 100 میلیون ریال را انجام داده است.

,

رئیس کمیته امداد سلسله ادامه داد: 41 بسته حمایتی سبد کالا به مبلغ 50 میلیون ریال بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

,

وی خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهم کمیته امداد شهرستان، حامی‌یابی طرح محسنین به تعداد 125حامی بوده است.

,

جهانیان به طرح ضیافت افطارالمؤمنین در این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: در این شهرستان طرح ضیافت افطارالمومنین دفتر مقام معظم رهبری با همکاری دفتر امام جمعه محترم شهرستان و خیرین به مبلغ 60 میلیون ریال که هم‌اکنون نیز در حال اجراست برگزار شده است.

,

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد شهرستان، امداد و ساماندهی مددجویان و کمک در جهت بهبود معیشت آنها با اعطای تسهیلات بانکی از طریق تقویت تعاونی‌های مددجویی می‌باشد.

,

وی افزود: با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های حمایتی فرآیند توانمندسازی مددجویان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

,

رئیس کمیته امداد سلسله گفت: کمیته امداد شهرستان سلسله سال جدید را با نام سال شکوفایی زکات آغاز نموده است و اولین همایش زکات با حضور مسئولین و مروجین جهاد کشاورزی و عاملین زکات برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهاد قانونی برای جمع‌آوری زکات در شهرستان می‌باشد، افزود: 10هزار پاکت جمع‌آوری زکات در بین مردم شریف توزیع گردیده که از مردم خیراندیش شهرستان استدعا داریم در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

,

جهانیان در پایان خاطرنشان ساخت: این نهاد همچنان نیازمند کمک‌های مادی و معنوی مردم می‌باشد و شماره حساب 10525838000 آماده‌ی دریافت کمک‌های نقدی است.

,

انتهای پیام/

]
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلسله به مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان طرح ضیافت ایتام برای 240 خانوار به مبلغ 32 میلیون ریال و توزیع 200 بسته سبد کالا بین نیازمندان مناطق محروم به مبلغ 100 میلیون ریال را انجام داده است.