اقدام سپاه پاسداران علیه مواضع داعش امنیت ایران را چند برابر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در آیین تجلیل از مدافعین حرم شهرستان ملایر و خانواده‌های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: این اتفاق زمانی رخ داد که چند روز پیش پس از تحریم‌های جامعی که آمریکا علیه ایران و سوریه اعمال کرد و ناجوانمردانه نقض برجام کردند که سبزپوشان سپاه با همین موشک‌های تحریم شده قلب داعش را هدف قرارداد و صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی وجود سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد برگرفته از انقلاب را افتخاری بزرگ برای هر ایرانی قلمداد کرد و افزود: در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شهید جواد تیموری یک پاسدار رشید سپاه گلوله‌های متعددی را به جان خرید تا امنیت مجلس ایران تضمین شود.

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  بابیان اینکه امنیت همواره مقدم برای جریان سیاسی بوده است، بیان کرد: حمله تروریستی اخیر در تهران فرصتی است برای همه جریان‌های سیاسی که به وحدت و وفاق برسند و هرکجا امنیت ملی به خطر بیفتد باید همه باهم تلاش کنیم.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با مهم برشمردن راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: رژیم صهیونیستی اسراییل به آخر خط رسیده و سیاست آن‌ها که شیطانی و ضد انسانی است، موردقبول هیچ کشوری نیست و باید همه باهم با حضور در راهپیمایی روز قدس برای ریشه‌کنی این غده سرطانی متحد شویم.

,

وی گفت: ملت ایران همواره راهپیمایی‌های روز قدس را باشکوه برگزار کرده‌اند و همیشه زودتر از مسئولین حضورداشته‌اند که این‌یک ویژگی انقلابی بودن مردم ایران است و باید نگهدار آن باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران ایران علیه مواضع داعش در سوریه را موج اقتدار آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این اقدام سپاه امنیت ایران را چند برابر کرد