زمان افتتاح بیمارستان قائم (عج) تویسرکان، پایان سال 96
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حبیب مومیوند» در نشست بررسی روند اجرایی بیمارستان قائم(عج) تویسرکان گفت: با توجه به جلسه بررسی میزان پیشرفت اجرایی بیمارستان قائم(عج) در تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار همدان و متولیان امر تصمیم بر آن شد تا بیمارستان قائم تویسرکان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی با اشاره به برخی انتقادات درخصوص کند بودن روند اجرایی این پروژه، اظهار کرد: با وجود آن که این پروژه تا مدتی عملیات اجرایی آن متوقف شده بود، اما با پیگیری های انجام شده خوشبختانه در ردیف بودجه قرار گرفت و اکنون در دست تکمیل شدن است.

,

فرماندار تویسرکانی در ادامه از آسفالت شدن 10 کیلومتر از طرح دو بانده محور تویسرکان ـ کنگاور خبر داد و افزود: در حال حاضر این 10 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و قرار بر آن است تا 6.5 کیلومتر باقی مانده هم تا سه راهی فرسفج در هفته دولت و در سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرد.

,

مومیوند همچنین به در دست مطالعه بودن تعریض محور توریستی تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه اشاره کرد و گفت: طی تصمیات گرفته شده در آذر ماه سال جاری مرحله نخست عملیات اجرایی آن آغاز می شود و مرحله دوم آن نیز سال بعد و درآذر ماه اجرایی خواهد شد.

,
وی با اشاره به در دستور کار بودن ساماندهی طرح راه های روستایی در تویسرکان، گفت: راه های روستاهای مراد آباد، نقده، ترمیانک، مین آباد، سوتلق، جعفریه و قلی لاله در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
انتهای پیام/
,
 
]
فرماندار تویسرکان از افتتاح بیمارستان قائم(عج) تویسرکان تا پایان سال جاری خبر داد.