ده ها هزار فلسطینی برای ادای نماز آخرین جمعه ماه رمضان روانه مسجد الاقصی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "فلسطین الیوم" نوشت: ده ها هزار فلسطینی از استان های کرانه باختری، نوار غزه، قدس و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین برای ادای فریضه نماز آخرین جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی روانه شهر قدس شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

این در حالی است که از ساعات اولیه صبح امروز رژیم اشغالگر قدس صدها نظامی را در قدس و کوچه ها و راه های منتهی به شهر قدیم منتشر و اقدامات نظامی سختگیرانه ای را در ایست های بازرسی اسرائیلی برای رسیدن به قدس اتخاذ کرده است.

,

رژیم اشغالگر قدس تصمیم گرفت، به مردانی که بیش از 40 سال بدون مجوز، همگی زنان و کودکان زیر 12 سال اجازه ورود دهد. مردان 12 تا 40 سال نیز حق ورود به قدس را ندارند.

,

لازم به ذکر است، جریان جهاد اسلامی در فلسطین از مردم برای مشارکت در بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان دعوت کرد تا با صدای یکپارچه و وحدت خود از آزاد سازی قدس حمایت و با نقشه های دشمنان امت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی مقابله کنند.

,

انتهای پیام/

]
ده ها هزار فلسطینی از استان های کرانه باختری، نوار غزه، قدس و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین برای ادای فریضه نماز آخرین جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی روانه شهر قدس شده اند.