همصدایی مردم خراسان جنوبی در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان؛ امروز خراسان جنوبی مانند سایر استان های کشور جلوه ای دیگر داشت؛ امروز روز قدس بود و مردم خراسان جنوبی هم به قداست این روز بزرگ حماسه ای مثال زدنی رقم زدند و برگ زرین دیگری در تاریخ این استان به جای گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

امروز خیابان های خراسان جنوبی مملو از زنان و مردان و دختران و پسران و کودکانی بود که در دمای 42 درجه هوا و با زبان روزه آمده بودند تا حمایت خود از قدس شریف را اعلام کنند و با این حضور پرشور، از ذات خبیث و نقشه های شوم استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل برائت بجویند و با دفاع از مظلومان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین، مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بکوبند.

,

 

,

*بیرجند

, *بیرجند, *بیرجند,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

, قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:, :,

آن‌هایی که اسلامشان آمریکایی است از تشر آمریکا می ترسند/ افرادی که میل قلبی به آمریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند

, آن‌هایی که اسلامشان آمریکایی است از تشر آمریکا می ترسند/ افرادی که میل قلبی به آمریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند,

 

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنهایی که امروز میل قلبی به امریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند.

, .,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تصریح اینکه چه کسانی از تشر آمریکا می ترسند، گفت: آنهایی که اسلامشان آمریکایی است.

,

 

,

بختیاری گفت: آن هایی که اسلام و وعده های قرآن را قطعی می دانند باور دارند که این وعده ها اجرا خواهد شد و مقتدرانه در برابر قدرت های استکباری ایستاده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر دشمن را نشناسیم با ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و زمینه بدعت و انحراف را بوجود می آورد.

,

 

,

 

,

تاکنون سعودی ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می کردند/ رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است

, تاکنون سعودی ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می کردند/ رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست، بلکه بحث دنیای اسلام است، گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که اگر دیر بجنبیم این غده سرطانی دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت.

, .,

 

,

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی گفت: با توجه به تحولات منطقه و جریاناتی که در منطقه اتفاق افتاده، برخی مسائل از جمله تسلط رژیم صهیونیستی بر سران و حاکمان برخی از کشورهای عربی و عربستان به خوبی روشن شده است و این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نوکران آنها در منطقه است.

,

 

,

*درمیان

, *درمیان, *درمیان,

قدردانی از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی

, قدردانی از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی,

 

,

مولوی سید احمد عبدالهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: سالها است که از حادثه تلخ و دردناک اشغال قدس عزیز می گذرد و هر روز بر جنایات وحشیانه صهیونیسم غاصب افزوده می شود ، عملکرد ددمنشانه غاصبان قبله اول مسلمین قلب هر مسلمان ، بلکه هر آزادیخواه را بدرد آورده است.

, .,

 

,

ما جامعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی مستقر در خاک سوریه و پرتاب موشک که حکایت از اقتدار ملی و افتخار جمهوری اسلامی دارد حمایت خود را اعلام می نماییم.

, .,

 

,

*زیرکوه

, *زیرکوه, *زیرکوه,

روز قدس تلنگری بر جرثومه فساد

, روز قدس تلنگری بر جرثومه فساد,

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: صهیونیسم جهانی سالهاست که بر گرده مردم مظلوم فلسطین و همه مردم ستمدیده جهان سوار شده است و هر روز هم بر اعمال خشونت بار خود می افزاید و هیچگونه رحم ،شفقت و عقب نشینی ندارد و روز به روز بر اعمال خشونت بار خود می افزاید.

,

 

,

وی ادامه داد: روز قدس که به فرمان حضرت امام راحل نامگذاری شد ،تلنگری است بر پیکره این جرثومه فسادو از طرفی وحدت،انسجام و همدلی است که بین اقشار مختلف جامعه و حتی جهانیان بوجود آمده و مردم آزاده دنیا بیدار شده اند و متوجه شده اند که هیچگاه کفر با اسلام سر سازش نداشته و ندارد.

,

 

,

*بشرویه

, *بشرویه, *بشرویه,

آتش به اختیار مردم بشرویه در روز جهانی قدس/ پسا سیلی‌های موشک‌های غرور آفرین سپاه

, آتش به اختیار مردم بشرویه در روز جهانی قدس/ پسا سیلی‌های موشک‌های غرور آفرین سپاه,

آقای عسکری " از شهروندان بشرویه و شرکت کنندگان در مراسم جهانی روز قدس که فرزند گوچکش را لباس رزم پوشیده به میدان آورده بود در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه ، دفاع از مظلومان جهان را خط اصلی اسلام و انقلاب  دانست  و گفت: مظلومان جهان و بویژه مسلمانان در هر گوشه ای از جهان که مورد ظلم و جنایت قرار گیرند باید زیر چتر اسلام و انقلاب از آنان حمایت کرد.

,

 

,

وی افزود: راه ما راه سیدالشهدا، امام راحل می باشد و گوش به فرمان ولایت و رهبری مان "امام خامنه ای " در هر صحنه ای که نیاز به حضور مقتدارانه و بصیرت وار  داشته باشد آتش به اختیاریم و در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

,

 

,

عسکری با تقدیر از مجموعه سپاه پاسداران از اقدام غرورآفرین در مبارزه با گروه های تکفیری گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران یکی از بهترین و ارزنده ترین اقداماتی بود که دل تمام ملت ستم دیده جهان و بویژه ایران عزیز و خانواده های شهدای ترور تهران را شاد کرد و امروز امدیم تا ما هم سیلی محکم تری به دهان اسرائیل ، داعش و هم پیمانان آنان بزنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امروز مردم خراسان جنوبی در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین هم صدا شدند.