مردم از کمیته نظارت بر برجام راضی نیستند/ دولت تحریم های جدید آمریکا را تبدیل به فرصت کند/ کوچکترین تجاوز دشمن را با شدت پاسخ می‌دهیم
[

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدامات نظامی اخیر کشور مبنی بر پرتاب موشک به مقر داعش در دیرالزور اظهار داشت: پیام اصلی این موشک ها این بود که هیچ کس با هیچ اقدامی نمی تواند ملت ایران را به زانو در بیاورد و همواره مردم ایران پاسخ های کوبنده ای به متجاوزین داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه اراده ملت ایران شکست ناپذیر است، عنوان کرد: هدف اصلی این عملیات موشکی دادن پاسخ دندان شکن به تروریست ها بود که نمی توانند به راحتی در داخل مرزهای ایران اقدامات تروریستی انجام دهند و پاسخی دریافت نکنند.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ بمبی قادر نیست مردم ایران را به زانو در بیاورد، عنوان کرد: در قبال دشمنان کشور همواره آماده هستیم و عملیات موشکی نشان داد که کوچکترین تجاوز دشمن به امنیت کشور و نظام را با شدت پاسخ می دهیم.

,

 

,

رضایی در خصوص تحریم های جدید امریکا علیه ایران و اینکه این تحریم ها می تواند فعالیت های موشکی ایران را تحت الشعاع قرار بدهد یا خیر، تصریح کرد: کمیته نظارت بر برجام باید نظارت جدی تری را بر اجرای برجام داشته باشد چرا که مردم راضی نیستند از نظارتی که بر اجرای برجام صورت می گیرد.

,

 

,

وی همچنین گفت: ما به تعهدات دو طرفه در برجام بسیار معتقد هستیم و نباید اجازه بدهیم که غربی ها به صورت یکسویه برجام را نقض کنند اما ما همچنان به وظایف خود در برجام عمل کنیم.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلی که ایران می تواند در قبال وضع تحریم ها علیه ایران انجام بدهد، تصریح کرد: دولت باید در ابتدا این تحریم ها را تبدیل به فرصت برای کشور کند و در ادامه از این فرصت ها بهره برداری لازم را ببرد و اقتصاد را شکوفا کند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلی که ایران می تواند در قبال وضع تحریم ها علیه ایران انجام بدهد تصریح کرد: دولت باید در ابتدا این تحریم ها را تبدیل به فرصت برای کشور کند و در ادامه از این فرصت ها بهره برداری لازم را ببرد و اقتصاد را شکوفا کند.