مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشتهارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر،مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشتهارد امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین اشتهارد در فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

,

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خالقپرست امام جمعه اشتهارد بیان داشت: شرکت در این عمل خیرخواهانه و سامان دادن به خانواده ای که سرپرستشان به علت یک حادثه غیرعمدی و نداشتن توان پرداخت دیه در بند است اجر و منزلت فراوانی دارد که یقیناً در دنیا و آخرت خیرین بزرگوار به آن خواهند رسید.

,

وی  با بیان اینکه گلریزان یک سنت الهی است اظهار داشت: این مراسم جشن آبرو خریدن است و این حرکت خیرخواهانه نزد خداوند فضیلت بسیار زیادی دارد.

,

ماجرای جشن گلریزان ماجرای ارادت همه ایرانیان به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسن مجتبی(ع) است که در بخشندگی جایگاه ویژه‌ای دارند.

,

این امام بزرگوار در سه دوره متوالی تمام دارایی خود را در راه خدا انفاق کرده و گویی این رسم دیرین را از پدر بزرگوار خود مولای متقیان امام علی(ع) به ارث برده است که در فتوت و جوانمردی هیچ فردی به پایش نمی‌رسد.

,

 

,

لازم به ذکر است در این مراسم مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان باهمت خیرین شهرستان اشتهارد جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/

]
مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشتهارد امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین اشتهارد در فرمانداری اشتهارد برگزار شد.