اقدام «آتش به اختیار» جوانان محلاتی/توزیع ۱۵ سبد غذایی ویژه محرومین به یاد شهدا در محلات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، احیاء شب‌های جمعه ماه مبارک رمضان در کنار قبور شهدای شهر محلات از ۴ سال پیش با ابتکار بسیجیان پایگاه شهدای گمنام شهر محلات آغاز شد، اقدامی که از ابتدا زمینه جذب جوانان و عاشقان شهدا از سرتاسر شهر را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات,

ابتدایی ترین تلاش این جوانان در ۴ سال گذشته تلاش برای کیفیت بخشی به برنامه‌ها بود اقدامی که با مشارکت خودجوش جوانان در کنار ایثارگران و رزمندگان شهر محلات فراهم شد و تدارک سحری برای پذیرایی از شرکت کنندگان در برنامه به عنوان یک دغدغه در میان برگزار کنندگان مراسم ایجاد شد.

,

دغدغه‌ای که با مشارکت جمعی از جوانان و با کمک گرفتن از خیرین به نتیجه رسید اما خیلی زود جایش را با دغدغه کمک به محرومین و نشر فرهنگ شهید و شهادت عوض کرد.

,

جوانان بسیجی و روزه دارا محلاتی در ماه مبارک رمضان امسال در حرکتی خود جوش با تهیه اقلام اساسی سبد غذایی هر یک به مبلغ بیش از ۱ میلیون ۵۰۰ هزار ریالی به همراه یک جلد کتاب شهید «ابراهیم هادی» و توزیع هر بسته به نام و یاد یک شهید تلاش کردند تا قدمی هرچند کوچک در راستای کمک به نیازمندان و بسط و گسترش فرهنگ شهید و شهادت بردارند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
جمعی از جوانان روزه دار محلاتی در حرکتی خود جوش با تهیه اقلام اساسی سبد غذایی، به یاد پانزد شهید شهر محلات، ۱۵ سبد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.