ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمانه در مشکلات اقتصادی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی،حجت‌الاسلام محمد تولایی ظهر امروز در دیدار با شورای تأمین شهرستان خلیل‌آباد به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تحقق عدل، عدالت یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است و از تمام مسئولان تقاضا می‌کنیم برای حل مشکلات شهر تلاش خود را به‌کارگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, یار خراسانی, .,

 

,

وی ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمان در ارتکاب به جرم را مباحث اقتصادی و تبعیض دانست و خاطرنشان کرد: همه دولتمردان و مسئولان در این زمینه باید حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

, .,

 

,

دادستان خلیل‌آباد بابیان اینکه فضای مجازی آسیب‌های بسیاری در سطح جامعه دارد، تصریح کرد: اعتقادی به باز گذاشتن فضای مجازی تا این حد نداریم و محدود کردن آن توهین به خرد جمعی نیست.

, .,

 

,

وی همچنین ادامه داد: جرم و انجام یک عمل ناشایست تنها از مجرم سر نمی‌زند و به عوامل و انگیزه‌های فراوانی نظیر اقتصاد و فضای مجازی و غیره بستگی دارد.

, .,

 

,

تولایی پیشگیری از وقوع جرم را از وظایف دستگاه قضایی دانست و بیان کرد: باید برخی موضوعات در بخش‌های مختلف برای هوشیار کردن مردم گفته شود و اگر مردم هوشیار باشند قطعاً جرم و جنایت کاهش پیدا می‌کند.

, .,

 

,

وی بابیان اینکه گسترش عدالت وظیفه قوه قضائیه است و این در سایه همکاری تمام مسئولان و مردم امکان‌پذیر است، عنوان کرد: اگر ناعدالتی وجود دارد همه باید با آن برخورد کنند حتی اگر مجرم از یقه‌سفیدان باشد.

, .,

 

,

این مقام مسئول در پایان تفکیک دین از سیاست را اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: قاضی باید با حق و عدالت رفتار کند در غیر این صورت به سمت تباهی و گمراهی می‌رود.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,

,

]
دادستان خلیل‌آباد ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمان در ارتکاب به جرم را مباحث اقتصادی و تبعیض دانست و گفت: همه دولتمردان و مسئولان در این زمینه باید حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.