هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالین حوزه کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: یکی از ویژگی های مهم برنامه های امسال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزایش سهم تولیدات کشاورزی و دامپروری در کشور است و این تولیدات نباید تنها به سمت و سوی نیاز داخلی حرکت کند و این تولیدات سهم خارجی نیز باید به سمت صادارات در تولیدات کشاورزی و دامپروری اجرا شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین،,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شهرستان گرمسار قطب کشاورزی و دامپروری منطقه است و باید سهم تولیدات در این منطقه هدفمند شود .

,

کاتب خواستاراستفاده از روش های نوین کشاورزی و آبیاری در سطح شهرستان شدو گفت: نباید تولیدات کشاورزی به سمت و سوی سنتی پیش رود چون کشور با مشکلات مهم در حوزه آب در منطقه است .

,

وی در ادامه از حمایت قاطع برنامه های کشاورزی در مجلس شورای اسلامی و ایجاد روش های جدید اشاره کردو گفت: هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد و می تواند در سطح زمین های کشاورزی این شهرستان شود..

]
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد و می تواند در سطح زمین های کشاورزی این شهرستان شود.