با پایان انتخابات انتظار می‌رود رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در متن این بیانیه امده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

با صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان و با درود و سلام به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی، بیانیه مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر به شرح ذیل صادر می‌گردد.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از مسئولین شهرستان می‌خواهد نسبت به اجرایی نمودن فرمان سال ولی امر مسلمین به صورت شایسته اقدام نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان با توجه به پایان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از تمامی مسئولین و گروه‌های می‌خواهد رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل نموده و با وحدت و یکدلی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم، کمر همت بسته و از تفرقه بپرهیزند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر ضمن عرض تبریک به اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌نماید که تمامی رده‌های مقاومت بسیج، آمادگی همکاری شایسته با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران را دارند لذا از این عزیزان نیز می‌خواهیم که با بسیج همکاری نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر با محکوم کردن مسببین حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی و یاوه گویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار،آمادگی خود را برای هر گونه جانفشانی در اعتلای نظام مقدس اسلامی اعلام می‌دارد.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان از تمامی مسئولین و گروه‌های سیاسی می‌خواهد فرمان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) را در مورد سند 2030 حجت دانسته و از تفسیرهای مخالف نظر معظم له که استقلال کشور را (که جزء شعارهای اصلی انقلاب است) زیر سوال برده بپرهیزند و بدین طریق ولایت مداری خود را اثبات نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان از دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان انتظار دارد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، برای ارتقاء فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، تقویت مبانی اعتقادی و روحیه جهادی و انقلابی‌گری و زدودن فقر فرهنگی که فرمودند: ( چشم انتظار نهادهای حاضر نباشید و به صورت خود جوش کار را به پیش ببرید) تلاش و اقدام نمایند.

,

 

,

دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر

,

 

,

انتهای پیام/

]
مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر طی بیانیه ای، از مسئولان خواستند تا بعد از پایان رقابت های انتخاباتی، با رفاقت و وحدت و یکدلی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم، کمر همت بسته و از تفرقه بپرهیزند.