فضای مجازی محلی برای طعمه گیری سوداگران مرگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: مبارزه تنها راه مهار اعتیاد در جامعه نیست و باید برنامه های پیشگیری از اعتیاد را هم در این حوزه دنبال کنیم که این مهم تنها با مشارکت آحاد جامعه عملی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛ ,

وی مواد مخدر را ویرانگر توصیف کرد و گفت: بسیاری از معتادان ناخواسته گرفتار مواد مخدر شده‌اند که این مسئله اهمیت آموزش و نقش خانواده‌ها را در پیشگیری و کاهش این معضل بزرگ پررنگ‌تر می‌کند.

,

تجری مفرد افزود: مواد مخدر در کنار دیگر بحران ها از جمله فقر، نابودی محیط زیست و دیگر تهدیدات به عنوان یکی از بحران های هزاره سوم به شمار می رود و بیشتر کشورها با آن دست به گریبان هستند.

,

وی قاچاقچیان را از عوامل انحطاط و نابودی جامعه دانست و تصریح کرد: قاچاقچیان مواد تنها به فکر درآمد خود هستند که جمعیت جوان را هدف قرار داده و از مسیر نسل کشی در کشورها، درآمد کسب می کنند.

,

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه مسئولان رسالت سنگینی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دارند، اذعان کرد: فضای مجازی نیز در زمینه اعتیاد مزید بر علت شده و توزیع، تبلیغ و تشویق جوانان به مواد مخدر را برای سوداگران مرگ آسانتر کرده است و از این رو نظارت و کنترل این فضا ضرورتی دو چندان دارد.

,

تجری مفرد همچنین با تاکید بر لزوم فراگیر شدن آموزش ها در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بهزیستی و کمیته امداد از دستگاه هایی هستند که باید در حوزه آموزش پیشگیری از مواد مخدر فعالیت بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار علی آباد کتول مسئولان را صاحب رسالت سنگینی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داسنت و گفت: فضای مجازی در حال حاضر به محل طعمه گیری سوداگران مرگ برای تبلیع، توزیع و تشویق جوانان به مواد مخدر تبدیل شده است.